خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به اجرای چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان گفت: یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان در این مرحله اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۴۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ کریم اکبری ضمن عرض تبریک به مناسبت نزدیکی دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: مرحله چهاردهم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از رزمایش در آستانه دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) انجام می‌شود، افزود: یک هزار و 400 بسته معیشتی برای چهاردهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی به همت قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی و پایگاه‌های بسیج این شهرستان تهیه و توزیع می‌شود ابراز داشت: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی سه میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی در اختیار جامعه هدف و نیازمندان قرار می‌گیردگفت: در طول 15 ماه اخیر این افراد تحت پوشش قرار گرفتند به نحوی که جامعه هدف ما آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان با شناسایی از مراجع مربوطه است.

اکبری ضمن اشاره به همکاری موسسات خیریه و دستگاه‌های ذی‌ربط در این رابطه تصریح کرد: خیران به صورت مستمر ما را مورد لطف قرار می‌دهند و لازم است از این افراد و تمامی مردم دارالمومنین کاشان که ما را در این رزمایش کمک کردند قدردانی و تشکر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها