مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

هنرمندان و نخبگان برای تشکیل دولت تحول آفرین تلاش کنند / کشور با مدیران غربگرا به پیشرفت نمی‌رسد

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه هنرمندان و نخبگان می‌توانند برای دولت تحول آفرین تلاش کنند، گفت:کشور با وجود مدیران ضعیف و غربگرا و وابستگی به غرب به پیشرفتی نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۵۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
هنرمندان و نخبگان برای تشکیل دولت تحول آفرین تلاش کنند / کشور با مدیران غربگرا به پیشرفت نمی‌رسد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همایش بصیرتی هنرمندان شرق مازندران در سالن غدیر با تاکید بر اینکه هنرمندان و نخبگان می‌توانند برای دولت فعال و عزت آفرین و تحول آفرین تلاش کنند، گفت: باید با انتخاب آگاهانه و درست بر ابرقدرت‌های مدعی دنیا فائق بیاییم و این انقلاب را به انقلاب مهدی (عج) پیوند بزنیم.

حجت الاسلام تسخیری افزود: ایران اسلامی با وجود مدیران ضعیف و غربگرا و وابستگی به غرب به پیشرفتی نخواهد رسید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا راه برون رفت وضعیت موجود را تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی و تحول‌خواه دانست و  ادامه داد: ملت با شعار استقلال و ما می‌توانیم می‌تواند از این مشکلات عبور کند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  این چهار سال برای دشمنان نیز بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: تمام رسانه‌های غربی به شدت تبلیغ می‌کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.
 
هنرمندان و نخبگان برای تشکیل دولت تحول آفرین تلاش کنند / کشور با مدیران غربگرا به پیشرفت نمی‌رسد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه اضافه کرد:  اندیشمندان آمریکایی به مدت سه سال در مراکز اندیشه‌ورزی خود به این نتیجه رسیدند که باید بر دنیا مسلط شوند لذا شرط آن‌ها برای رسیدن به قدرت جهانی در اختیار گرفتن خاورمیانه است.

حجت الاسلام تسخیری توضیح داد: در این طرح مورد نظر، آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند اگر تا سال ۲۰۲۵ توانستند خاورمیانه را تصرف کنند، می‌توانند بر دنیا مسلط شوند و اگر نتوانستند آمریکا رو به افول خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۲۱ سال بعد از گذشت طرح، اقداماتی در منطقه انجام دادند، جنگ‌های نظامی و نرم را به راه انداختند و بیشترین فشار را به کشور ما وارد کردند، افزود: آن‌ها حتی با انفجار برج دوقلو، جنگ افغانستان و عراق، جنگ مستقیم و ایجاد پایگاه‌های نظامی در کشور‌های حاشیه و به آتش کشیدن منطقه‌ای موفق به تسخیر انقلاب اسلامی نشدند و کشور ایران دارای امنیت است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار