بیانیه بسیج اساتید حوزه های علمیه اراک:

محکوم نمودن اهانت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به ساحت فقه و دین اسلام

مکتب فقه امروز در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین مکتب بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان به آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛بسیج اساتید حوزه های علمیه اراک در پی اهانت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری به به ساحت فقه و دین اسلام  بیانیه ای صادر کرد

باسمه تعالی


إنّ لکلّ شىء دعامة و دعامة هذا الدین الفقه


اهانت یکی از کاندیدای ریاست جمهوری به ساحت فقه و دین اسلام ، آخرین دین الهی و برترین بر نامه هدایت و تمدن سازی، دل وجدان‌های بیدار و انسانهای آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد.

اهانت به دین الهی این آموزه پیامبر اسلام، دین تعقل و تدبر ، اهانت به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام (ع) و انسانهای پاک است. این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام است.

انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری در مقابل مکتب فقهای عظام و عصبانیت گردانندگان و حامیان این تفکر از موج گرایش مردم به دین و آموزه های دینی است.


مکتب فقه امروز در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین مکتب بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان به آن افزوده می‌شود. چنین اهانت‌هایی بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزشهای فقه و دین اسلام نمی‌تواند بکاهد .

بسیج اساتید حوزه های علمیه اراک اهانت یکی از کاندیدای ریاست جمهوری به ساحت فقه و دین را محکوم نموده و از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح مکتب تفقه و حرکت در مسیر نورانی دین اسلام را مسالت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار