خبرهای داغ:
حقایق پور از تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی "وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)" تا سی‌ویکم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: مسابقه کتابخوانی "وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)" به مناسبت ارتحال امام خمینی(س) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه از دوشنبه، دهم خرداد ماه آغاز شده و تا بیستم خرداد ماه سال جاری ادامه داشت ولی به دلیل استقبال چشمگیر علاقمندان، مهلت شرکت در مسابقه تا سی‌ویکم خرداد ماه تمدید شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/298 مراجعه کنند.

حقایق‌پور گفت: سوالات این مسابقه از کتاب وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی(س) طراحی شده که به برگزیدگان، جوایز یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی افزود: بازخوانی اندیشه دینی و سیاسی امام خمینی(س)، افزایش آشنایی مردم با سیره، تفکرات و آرمان‌های امام خمینی(س)، حرکت در خط ولایت‌فقیه و گسترش فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

این مقام مسئول گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار می‌شود که از زحمات مسئولان این اداره‌کل قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها