یک کارشناس سیاسی:

مشارکت در انتخابات نمونه ای از مقابله با تهدیدات دشمنان است

یک کارشناس سیاسی حضور در انتخابات را نمونه ای از مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و گفت: باید رضایت مردم برای شرکت در انتخابات جلب شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۲۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گردهمایی سیاسی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری در ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) با حضور پایوران و سربازان و بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مشارکت در انتخابات نمونه ای از مقابله با تهدیدات دشمنان است

حمیدی، کارشناس سیاسی در این نشست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور در انتخابات گفت: با ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی می توان در مقابل تهدیدات ایستادگی کرد تا فرصت های بسیاری برای کشور ایجاد شود به شرط اینکه برای اقتصاد مقاومتی تلاش شود.

وی حضور در انتخابات را نمونه ای از مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و با تأکید بر ضرورت جلب رضایت شهروندان برای شرکت در انتخابات گفت: امروز جمع زیادی از جامعه از وضعیت موجود ناراضی هستند و این به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی است که مسبب عمده آن تحریم ها و کرونا است و البته عوامل دیگری هم دخیل است.

این کارشناس سیاسی مطرح کرد: باید همه تلاش ها برای حل این مشکلات معطوف شود و مردم آگاهی پیدا کنند که یکی از راه های کاهش این مشکلات می تواند مشارکت در انتخابات باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها