خبرهای داغ:
نهاوند-جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: کار اساسی و سیاست کلی ما در بسیج، تشویق و ترغیب مردم به شرکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۰۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

کار بسیج تشویق و ترغیب مردم به شرکت حداکثری در انتخابات استسرهنگ میثم رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: حضرت آقا انگشت به سمت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد و دشمنان ایران عزیز انگشت به سمت عدم حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دارند .

وی ادامه داد: هر کسی، از هر قشری حتی اگر هم به هیچ موضعی، موضوعی و مسئله‌ای اعتقاد ندارد و تنها به ایران عزیز اعتقاد دارد، باید در انتخابات شرکت کند، چراکه دشمنان مدت‌ها است که در این زمینه هدف‌گذاری کرده‌اند تا مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه می‌توان این شرایط را، به یک شرایط جنگی تشبیه کرد، بیان داشت: در شرایط جنگی باید گوش به فرمان فرمانده بود چراکه این امری بسیار ضروری در صحنه نبرد با دشمنان است همانند زمان جنگ که رزمنده‌ها حماسه‌ای بزرگ آفریدند و امروز هم نوبت ما است که در ۲۸ خرداد ماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینیم.

وی مطرح کرد: کار اساسی و سیاست کلی ما در بسیج، تشویق و ترغیب مردم به شرکت حداکثری در انتخابات است که دشمن برای ممانعت از شرکت مردم در انتخابات مدت‌ها است ادبیات و مسیر خود را اتخاذ کرده است.

رحیمی اظهار داشت: در این شرایط حساس وظیفه ما این است که باید در میان مردم رفته و اثرات مخرب دشمن را از ذهن آنان پاک کرده و شروع به امیدبخشی کنیم و این روشنگری و آگاه‌سازی را داشته باشیم که در آستانه تغییر بسیار جدی هستیم که هر برگه رأی می‌تواند شرایط را تغییر دهد و باید اقدام کرد تا شرایط متفاوت شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بیان داشت: هرکس ایران را دوست دارد، باید در صحنه بوده و پای صندوق‌‌های رأی بیاید چراکه دشمن به دنبال خواب و غفلت ما بوده و سال‌های سال است که به دنبال ضربه زدن به ما است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همه ما باید شعارمان این باشد «من هم یک سلیمانی هستم»، «من برای انتقام خون شهید سلیمانی رأی می‌دهم»، «من به نیابت از دست بریده و خونین حاج قاسم انگشت خود را برای رأی دادن رنگی می‌کنم» و با حضور حداکثری به دشمنان این کشور نشان خواهیم داد که مردم ایران در کنار کشور خواهند بود و دشمنان این آب و خاک را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات