با حضور جمعی از پیشکسوتان و جوانان انقلابی، متخصصان و مدیران با تجربه شهری، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی ائتلاف بزرگ فرزندان ری با نام « ری قوی، قبله تهران » اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰

به گزارش

 خبرنگار ما، همزمان با ایام میلاد خجسته حضرت معصومه (س) با حضور جمعی از پیشکسوتان و جوانان انقلابی، متخصصان و مدیران با تجربه شهری، فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی ائتلاف بزرگ فرزندان ری با نام « ری قوی، قبله تهران » اعلام موجودیت کرد.

در این جلسه که تعدادی از مسئولان اسبق شهرستان ری، معتمدین و کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران حضور داشتند، بر ضرورت ارائه لیستی مستقل با استفاده از ظرفیت فرزندان و یاران ری برای این انتخابات تاکید شد.

در این نشست، هدف اصلی از تشکیل این ائتلاف توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ‌و تلاش برای تحقق مطالبه به حق مردم ری در جهت هویت بخشی به شهرستان ری فارغ از نگاه های سیاسی عنوان شد.

در این جلسه، با اشاره به مشکلات و معضلات عدیده ای که بدلیل همجواری، از سوی تهران بر دوش «ری» گذاشته شده و عدم تخصیص مناسب بودجه و امکانات شهری طی سالیان اخیر به این منطقه، بر تلاش برای نقش آفرینی در تصمیمات مدیریت کلان شهر تهران با ورود هرچه بیشتر فرزندان ری به شورای شهر تهران تاکید گردید.

در این نشست مقرر شد، لیست کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف که از تخصص های مختلف، با توان علمی و اجرایی مناسبی است، بزودی منتشر شود.

گفتنی است، در این جلسه با رای قاطع حاضرین امیرحسین باقرنژاد (فرماندار اسبق ری) به عنوان رییس، علی کفایی محمد نژاد ( شهردار اسبق منطقه ۲۰) به عنوان نایب رییس، مرتضی فغانی ( فعال فرهنگی ) به عنوان دبیر و سخنگو، حسین جان بزرگی(فعال اجتماعی) به عنوان خزانه دار، مجتبی شاه آبادی( فعال فرهنگی) عضو اصلی و ابراهیم مداحی عضو علی البدل شورای راهبردی این ائتلاف انتخاب شدند و مسئولین برخی از کارگروه های این ائتلاف نیز تعیین گردیدند، که اسامی آنان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 شایان ذکر است، علاقمندان به حضور در لیست انتخاباتی این ائتلاف فراجناحی و خودجوش مردمی و فعالیت در ارکان مختلف آن می‌توانند از طریق آیدی https://t.me/R_Faghani حداکثر تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخ 23/03/1400 اعلام آمادگی کنند.

ارسال نظرات