خبرهای داغ:
کبودراهنگ-کارشناس سیاسی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کار بسیار ارزشمندی است، گفت: زنده نگهداشتن یاد شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۲۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

زنده نگهداشتن یاد شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام فرهاد مهاجرانی در مراسم عصری با شهدا که در مزار مطهر شهدای کبودراهنگ برگزار شد، در جمع بانوان انقلابی این شهرستان با اشاره به اینکه امروز مهمان شهدا هستی، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کار بسیار ارزشمندی است و حقیقتاً زنده نگهداشتن یاد شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا منحصر به روز و تاریخ خاصی نیست در هر زمانی و مکانی ضروری است که با زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها به ترویج سبک زندگی و سیره آنها بپردازیم و شهدا را به عنوان الگوهای برتر به جوانان و نوجوانان خود معرفی کنیم.

این کارشناس سیاسی بر جایگاه ارزشمند شهدا در جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: شهدا در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشتند بنابراین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در واقع پاسداری از آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مساله کشور در حال حاضر انتخابات است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون پشتوانه مردمی موفق نخواهد بود و این بار نیز ما به عنوان یک انقلابی باید پای کار انقلاب باشیم و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح از خون شهدا پاسداری کنیم.

مهاجرانی در پایان گفت: شهدا انقلابی واقعی بودند و ما باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و با بصیرت‌افزایی همگانی، حضور حداکثری و انتخاب اصلح در 28خرداد ماه به کوری چشم دشمنان حماسه‌ای نو در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات