فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی 2261 حضرت معصومه (س)گفت: حضرت معصومه (س) ضمن مبارزه با فرقه‌ها و مکاتب انحرافی دوره خویش، اسلام و تشیع را زنده نگه داشتند و باعث توسعه علوم اهل بیت(ع) شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۳۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار جانفشان در نشست بصیرتی رای اولی های حوزه بسیج دانش آموزی 2261 حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: انحرافات اخلاقی و فرهنگی بعد از رحلت پیامبر(ص) تا دوره امام کاظم (ع) رواج زیادی یافته بود.

حضرت معصومه(س) با مکاتب انحرافی مبارزه کرد/رای اولی ها در انتخابات پیشرو باشند

وی با اشاره به روایتی از رفع شبهات و انحرافات در دوران حضرت معصومه(س)، افزود: در زمان پدر بزرگوار حضرت احادیث و روایات جعلی افزایش یافت و بیشترین مجامع علمی در دوره حضرت معصومه سلام‌الله علیها در برخی رشته‌ها مانند ادبیات تشکیل می‌شد؛ علم با حمایت حکومت جور وقت به سمت ادبیات و ریشه‌یابی کلمات سوق داده شده بود و گاهی چندین شتر به یک فرد هدیه می‌دادند تا به این مباحث بپردازند، با این کار قصد داشتند تا علم را به سمتی سوق دهند که اعتقادات و امامت به خوبی برای مردم تبیین نشود و مردم سرگرم مسائل غیرمفید شوند.

وی عنوان کرد: حضرت به نزدیک قم آمد، ولی بر اثر حمله دشمن، همه افراد کاروان ایشان شهید شدند، آن حضرت در مسیر سفر خود به قم، فتحیه و فرقه‌های انحرافی را باطل کرد؛ ایشان با سخنرانی و جلسات و روایاتی که بیان فرمود، باعث شد تا مباحث انحرافی تقریبا از بین برود.

وی افزود: حضرت معصومه(س) تمام شئون ائمه(ع) را دارا هستند، خداوند مقام ولایت تکوینی، ولایت تاریخی و تأثیرگذاری بر جامعه را بر ائمه (ع) داده است، حضرت معصومه سلام الله علیها کریمه اهل بیت(ع) هستند و کریمه اهل بیت(ع) به خاطر داشتن ویژگی کرامت هیچ کس را از در خانه خود دست خالی رد نمی‌کنند.

وی با بیان این که امروز حضور حداکثری و انتخاب درست همانند ادامه دادن نهضت کربلا است، خاطر نشان کرد: دختران رای اولی در راه بصیرت افزایی و انقلاب اسلامی قدم بردارند و در عرصه انتخابات پیشرو باشند، کسانی به دنبال سرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند به این کشور خیانت و ظلم می کنند و این رفتارشان باعث مسرت و شادی دشمنان می شود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست از دختران رای اولی این حوزه بسیج دانش آموزی تقدیر و تکریم شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها