یک گروه از خادمان رضوی متشکل از پنج نفربه مناسبت دهه کرامت از جمعه شب وارد استان سمنان خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۸۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مجید ترحمی مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان با بیان اینکه یک گروه از خادمان رضوی متشکل از پنج نفربه مناسبت دهه کرامت از جمعه شب وارد استان سمنان خواهند شد گفت: این گروه به هشت شهرستان این استان سفر و برنامه های مختلفی را اجرا می کنند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان با اشاره به اینکه یک سرپرست، مداح، مبلغ و دو تن از خادمان رضوی اعضای این گروه را تشکیل می دهند اظهارداشت: شهرهای سرخه، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، میامی، شاهرود، دامغان و سمنان به ترتیب میزبان برنامه های گروه خادمان رضوی هستند.
وی با تأکید براینکه به دلیل بیماری کرونا خادمان رضوی درسال جاری برنامه های تجمعی ندارند ادامه داد: دیداربا خانواده شهداء، خادمان و مدافعان سلامت، حضور در برخی از مراکز تولیدی به مناسبت سال تولید،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها و ... از برنامه های این گروه دراستان سمنان است.
ترحمی پایان برنامه های گروه خادمان رضوی در استان سمنان را ۴ تیرماه ذکر کردوافزود: ترویج سیره اهل‌بیت (علیه السلام) باعث مصون‌سازی جوانان و نوجوانان از تهاجمات ضد فرهنگی دشمنان می‌شود.

این عضو فعال کانون والفجر (عج)مسجد المهدی سمنان تبلیغ سبک و سیره حضرت امام رضا (ع ) و اشاعه محبت اهل بیت (ع) از جمله گفتمان های اصلی این کاروان ‌ها عنوان کرد و گفت: نهضت خدمت رسانی به محرومان ومستضعفین،ترویج معارف قرآنی در کشور وجهان اسلام و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور مهمترین اهداف برگزاری جشن های زیر سایه خورشید است.

ترحمی یادآور شد: مهمترین دلایل موفقیت این جشن ها به عنوان یکی از ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت تدابیر مناسب اتخاذ شده در برنامه ها توسط این نهاد و ارادت عموم افراد به ساحت حضرت رضا (ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها