خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه کلاب هاوس با هدف تاثیر در انتخابات ۱۴۰۰ در ایران معرفی و ترویج شد گفت: دشمنان از فضای این شبکه اجتماعی برای مهندسی افکار عمومی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
صادق شاهوارپور، مسوول بسیج دانشجویی خوزستان امروز در اجتماع دانشجویی که با موضوع مشارکت در انتخابات و در سالن همایش‌های دانشکده سما دزفول برگزار شد اظهار کرد: طی ۱۰ سال گذشته جایگاه دانشجویان در معادلات کشور بهتر بود اما از زمانی که زلفشان را به جریان‌های سیاسی گره زدند شاهد افول تدریجی این جایگاه بودیم.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های جنبش دانشجویی در راستای پیگیری مطالبات مردمی افزود: دانشجو باید علم عدالتخواهی، حق‌طلبی و مطالبه‌گری را در دست بگیرد و در این راه کوشش کند.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه مدل عملکردی دانشجویان نباید سیاسی و جناحی باشد گفت: دانشجویان می‌توانند بهتر از گذشته در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات تحول‌ساز باشند.

وی افزود: بعد از امضای برجام موجی از تبریک‌ها و شادی‌ها بین مسئولان، کف خیابان و حتی نیروهای انقلابی دیده شد ولی جریان دانشجویی مستقل از جریان‌های سیاسی نسبت به این موضوع بیانیه داد و مطالبات را بیان کرد.

شاهوارپور ضمن اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در نوروز امسال که پیرامون انتخابات بود عنوان کرد: حضرت آقا به خوبی ورود دستگاه‌های جاسوسی خارجی به مسائلی نظیر مهندسی انتخابات، متهم کردن شورای نگهبان و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات را پیش‌بینی کردند.

وی افزود: دستگاه عملیات روانی دشمن از طریق رادیو فردا، ایران اینترنشنال و رسانه‌های غرب‌گرای داخلی فضا را اینگونه القا می‌کنند که رای مردم در سرنوشت آنها اثری ندارد علاوه بر آن، بعد از احراز صلاحیت نشدن برخی افراد در انتخابات ریاست جمهوری حمله به شورای نگهبان را در دستور کار قرار دادند.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه کلاب هاوس با هدف تاثیر در انتخابات ۱۴۰۰ در ایران معرفی و ترویج شد گفت: دشمنان از فضای این شبکه اجتماعی برای مهندسی افکار عمومی استفاده می‌کنند.

شاهوارپور عنوان کرد: دوقطبی هسته‌ای و معیشت در دوره‌ای مطرح و برجام به عنوان تنها راه حل مشکلات کشور به مردم معرفی شد حال آنکه نه معیشت مردم تامین شد و نه انرژی هسته‌ای به سرانجام رسید.

وی تکیه بر خارج را بی‌نتیجه دانست و افزود: برخی مشکلات نظیر آب و محرومیت غیزانیه ارتباطی با خارج ندارد و باید با تدبیر بیشتر برای رفع آنها تلاش کرد.

مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان با تاکید بر اینکه مشارکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند، گفت: مردم باید با حضور خود در صحنه تحول ایجاد کنند.

وی افزود: دانشجویان باید شانه به شانه مردم و حکومت عمل کرده و در زمینه انتخابات با روشنگری و ایجاد پویش‌ها و حرکات اجتماعی به ایجاد شور انتخاباتی کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها