خبرهای داغ:

لزوم بهره مندی از توانایی اساتید شاهرودی در حوزه فرهنگ و هنر

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: بهره مندی از توانایی اساتید شاهرودی در حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌های این اداره در سال جاری است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۰۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
لزوم بهره مندی از توانایی اساتید شاهرودی در حوزه فرهنگ و هنربه گزارس خبرگزاری بسیج، رضا مهدیان در نشست فرهنگی با رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهرودومیامی در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئول انجمن سفال و سرامیک شاهرود به میزبانی دفتر نماینده گفت: شاهرود مهد پرورش اساتید برجسته، هنرمندان و فرهیختگان بزرگ و توانمندی است که تاکنون افتخارات بسیاری برای شهرستان در سطح ملی و بین المللی به دست آورده اند.
وی افزود: در راستای بهره مندی از توانایی اساتید و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر برنامه‌های متعددی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود پیش بینی شده است.
مهدیان افزود: گرامیداشت مقام شامخ حضرت آیت الله شاهرودی (ره)، عالم برجسته‌ی این شهرستان در سطح ملی از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای بهره مندی از توانایی هنرمندان و فرهیختگان این شهرستان در سال جاری اجرا می‌شود.
در ادامه این نشست فرهنگی رضا نوری، مسئول انجمن سفال و سرامیک شهرستان شاهرود ضمن اعلام آمادگی این انجمن در خصوص برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری گفت: عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در راستای حمایت از فعالان عرصه فرهنگ و هنر به ویژه توجه به اساتید و پیشکسوتان قابل تقدیر است.
علیرضا آشوری، مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر عزمی راسخ می‌طلبد که فعالیت‌های اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود بر این اراده‌ی قوی مهر تایید زده است.
وی با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ عمومی شهرستان افزود: همراهی هنرمندان با این اداره و تشکیل یک تیم فکری و اجرایی در جهت توسعه فرهنگ عمومی شهرستان به طور حتم نتیجه‌ی بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها