خبرهای داغ:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا؛

تولید سه برابر الگوی مصرف آب آشامیدنی در بوئین زهرا

اسماعیل زادگان گفت: در حالیکه الگوی مصرف ۱۴ مترمکعب در ماه برای هر مشترک است، به میزان سه برابر، آب آشامیدنی در حوزه این شهرستان تولید می کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۴۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

کمال اسماعیل زادگان در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین، با اعلام این مطلب افزود: علاوه بر مصرف خارج از الگو، بخشی از این آب تولیدی در شکستگی های شبکه ای هدر رفته ولی مشکل بزرگ در این شهرستان استفاده غیرمجاز از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی، باغداری و دامداری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ انشعاب غیرمجاز را کشف کرده ایم، از همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی برای برخورد با متخلفان خبر داد و اضافه کرد: انشعاب غیرقانونی این گونه متخلفان پس از طی مراحل قانونی و پرداخت جریمه به انشعاب مجاز تبدیل شده و از هدر روی آب توسط آنان جلوگیری می شود.

اسماعیل زادگان با بیان اینکه انشعاب های غیر مجاز موجب بروز احتمال آلودگی آب موجود در خط انتقال و شبکه توزیع شده و تهدیدی برای سلامتی مردم محسوب می شود اشاره کرد: حقوق دولت و ملت نیز در اثر این تخلف تضییع شده و به همین دلیل با انشعاب های غیرمجاز به طور جدی برخورد می شود.

وی در پایان نیز تاکید کرد با تمهیدات صورت گرفته و در صورت رعایت الگوی مصرف، در تابستان جاری نیازی به آبرسانی سیار به روستاهای شهرستان بویین زهرا نداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار