خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

کمک رسانی به نیازمندان خواست دین اسلام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر گفت: در امداد رسانی و کمک به هم نوع باید تلاش کرده و هر چه در توان داریم از آن ها دستگیری کنیم چرا که کمک رسانی به نیازمندان خواست دین اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

حجت الا سلام ولی اله نیک فر در گفتگو با خبرنگار خبرکزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: انفاق و احسان مردم در رزمایش کمک های مومنانه از فقرا و نیازمندان جامعه بویژه از کسانی که در کرونا آسیب مالی دیده و یا حتی شغل خود را از دست داده اند واقعا تحسین بر انگیز است.

وی اضافه کرد: مردم  همیشه با حاکمیت اسلامی همکاری جدی داشته و از حمایت های خود دریغ نکرده اند و امروز هم مثل زمان جنگ که همه با اتحاد و یکدلی در میدان بوده و رزمندگان را در جبهه ها پشتیبانی می کردند، مردم ایران جانانه از هموطنان ضعیف و آسیب دیده از کرونا حمایت کردند.

حجت الاسلام نیک فر بیان داشت: باید قدردان این مردم بود که همیشه در کنار مسئولان بوده و برای آبادانی و پیشرفت کشور و بهبود وضعیت معیشتی هموطنان خود در وضعیت کرونایی پیشقدم بوده و با سپاه و بسیج نیز که فداکارانه در خدمت مردم و نظام اسلامی می باشند همکاری ارزنده داشته اند.

وی یاد آور شد: در هر زمان به امر ولایت لبیک گفته و در صحنه حضور داشته ایم چه در جنگ چه درمبارزه با کرونا وچه در عرصه های دیگر مثل انتخابات پیروز شده و شکست دشمنان اسلام را فراهم کرده ایم امید است در انتخابات آینده نیز با حضور گسترده و آگاهانه حماسه آفریده و با انتخاب اصلح کشورمان را سربلند کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها