به همت ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد؛

مناظره انتخابانی نمایندگان نامزدها در شهرکرد

مناظره انتخابانی نمایندگان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید باکری و شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۰۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری مناظره انتخابانی نمایندگان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور ۵ نفر از نمایندگان کاندیدای ریاست جمهوری(حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، آقایان مهرعلیزاده، جلیلی ، قاضی زاده هاشمی و همتی) برگزار شد .

در این مناظره هر پنج نماینده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در نوبت های مختلفی که در اختیار داشتند به تشریح برنامه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نامزد مربوطه پرداختند.

هر یک از نمایندگان در هر کدام از عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به مدت 7 دقیقه برنامه های کاندید مورد نظر خود را ارائه و تشریح نموده و در پایان نیز هر نماینده به مدت چهار دقیقه نمایندگان رقیب را مورد نقد و بررسی قرار داد.

گفتنی است ین برنامه به صورت حضوری و رعایت کامل اصول بهداشتی و با حضور دانشجویان و برخی از اساتید و مسئولان دانشگاه به مدت دو ساعت برگزار گردید.

 

ارسال نظرات