حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه نتیجه انفعال در برابر آمریکا شکست است، گفت:حضور کمرنگ مردم در انتخابات این است که به جهانیان و گروه‌های مقاومت اعلام کنند که مردم ایران جمهوری اسلامی را قبول ندارند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب پیش از ظهر امروز در نشست مشارکت حداکثری در انتخابات در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را در کشور‌های آزادی‌خواه جهان گسترش داده است، اظهار کرد: امام راحل (ره) با تشکیل جمهوری اسلامی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی را در جامعه و بین کشور‌های اسلامی رواج داده و باعث رشد استقلال و آزادی در جهان شد.

وی شرکت در انتخابات را امر بسیار مهم و واجب دانست و گفت: امروز نماد استکبار در جهان آمریکا است، زیرا همواره به دنبال استعمار گرفتن کشور‌ها بوده و ادعا کدخدایی می‌کند و متأسفانه رئیس‌جمهور هم کدخدایی آمریکا را پذیرفته است.
وی  با تأکید بر لزوم توجه روحیه مبارزه با استکبار در جامعه بیان کرد: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه و مقدمه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است، لذا برای انجام این کار باید با استکبار مبارزه شود.

طائب با اشاره به وجود دوگانگی مقاومت و گفتمان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: دلیل اختلاف منتظری و امام راحل (ره) بر سر دوگانگی گفتمان و مقاومت بوده، زیرا امام راحل (ره) معتقد بود تنها راه فراهم‌سازی ظهور (عج) خروج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است، ولی دو کاندیدای اصلاحات در مناظرات به نحوی این دو اصل را نهی کردند.

وی یکی از تأثیرات حضور مردم در انتخابات را استیصال استکبار دانست و افزود: حضور و افزایش مشارکت در انتخابات باعث پیشرفت انقلاب اسلامی‌شده و استکبار را از نفوذ به جمهوری اسلامی ناامید می‌کند.

طائب سه‌شنبه پیشرو را برای ملت فلسطین بسیار مهم دانست و گفت: رژیم صهیونیستی روزی دارد به نام روز پرچم که در سالیان گذشته در قدس این روز را جشن می‌گرفتند، ولی حماس و مردم غزه امسال اعلام کرده اجازه چنین مراسمی را در قوس به آنان نخواهد داد لذا سه‌شنبه پیشرو برای ملت فلسطین و جهان اسلام بسیار مهم است.

طائب با ابراز خرسندی از پیروزی‌های مردم و گروه‌های مقاومت یمن در جنگ با رژیم آل سعود افزود: راه مکه از نجران می‌گذرد که خوشبختانه گروه‌های مقاومت یمن به نجران پیشروی کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه انفعال در برابر آمریکا نتیجه‌ای جز شکست نیست، بیان کرد: در دوران خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی هر دفعه در برابر استکبار و آمریکا منفعل شدیم نتیجه‌ای جز ترور دانشمندان هسته‌ای و گرانی در کشور نداشته است.

حجت الاسلام طائب  یکی از دلایل گرانی در کشور را تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: حضور کمرنگ مردم در انتخابات این است که به جهانیان و گروه‌های مقاومت اعلام کنند که مردم ایران جمهوری اسلامی را قبول ندارند، ولی به لطف خدا مردم با حضور پرشور در انتخابات پاسخی محکم به استکبار و لیبرال‌ها خواهند داد.

طائب با انتقاد از موضع‌گیری یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روی کار آمدن دولت سوم اصلاحات در کشور بیان کرد: نتیجه رأی آوردن دولت احمدی‌نژاد روی کار آمدن خاتمی و دلیل رأی آوردن روحانی دولت احمدی‌نژاد بود لذا اگر دولت خاتمی موفق بود مردم به احمدی‌نژاد رأی نمی‌دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات