خبرهای داغ:

باید مراقب باشیم عمروعاص‌ها از جهل ما بر مسند قرار نگیرند

شاهرود_ یک کارشناس فرهنگی و مسائل خانواده گفت: باید مراقب باشیم و بدانیم چه کسی را انتخاب می‌کنیم و حضور ما در انتخابات بسیار اثرگذار است همانطور که عدم حضور ما اثر دارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۳۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
باید مراقب باشیم عمروعاص‌ها از جهل ما بر مسند قرار نگیرندبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر فاطمه عامری در نشست بصیرتی پایگاه صبرا حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در مسجد رسول اکرم (ص) فرهنگیان شاهرود در سخنانی با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، در سخنانی با بیان اینکه تمام تحولات تاریخ در بستر جامعه شکل می‌گیرد، اظهار کرد: افرادی هستند که بر مبنای فکر خود از روی فهم و بصیرت تصمیم گیری می‌کنند که این‌ها خواص هستند.
وی افزود: عده‌ای هم هستند که نمی‌خواهند بدانند چه راهی درست و چه حرکتی صحیح است و نمی‌خواهند بفهمند و بسنجند و تحلیل کنند و تابع جو هستند.
این مشاور خانواده و استاد دانشگاه گفت: عده‌ای با توجه به اینکه برادرم یا فلان کس گفت: رای می‌دهند و عده‌ای هم با اینکه سواد ندارند، اما درک درستی از شرایط و زمان دارد و درست انتخاب می‌کنند.
وی با بیان اینکه خواص طرفدار حق و طرفدار باطل داریم، افزود: در طرفدار حق باز دو گروه داریم که طرفدار حق دلبسته به خدا و طرفدار حق دلبسته به دنیا داریم.
عامری تصریح کرد: اینجا تهدید کننده و خطر افرادی هستند که دلبسته به دنیا هستند و منافقین زیرک سبب می‌شوند اکثریت جاهل و ساده دل به سمت آن‌ها بروند.
وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: حضرت می‌فرماید (نه از مومن بر امت خود نگرانم و نه از مشرک بلکه از منافق دورو) که زبان و ظاهرش یکسو و قلب و باطنش سوی دیگر است و قولش معروف و عملش منکر است.
عامری با اشاره به اینکه حجت ظاهر، دنیا و حجت باطن، عقل مردم است، اظهار کرد: جاهل ضد عقل عمل می‌کند.
وی تاکید کرد: امام راحل در بیانی می‌فرماید (هرگاه دیدید آمریکا و دشمنان که در دشمنی آن‌ها ترید نیست از کسی دفاع کردند او دچار انحراف است و او نمی‌خواهد پیشرفت کنید.)
این فعال فرهنگی گفت: مدتی است که کشور دچار فتنه شده است و عمروعاص‌ها بر مسند نشسته اند از جهل ما.
وی ادامه داد: باید مراقب باشیم و بدانیم چه کسی را انتخاب می‌کنیم و حضور ما در انتخابات بسیار اثرگذار است همانطور که عدم حضور ما اثر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها