خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستگار:

مقاومت یکی از راهبرد‌های اسلام ناب محمدی (ص) است

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز گفت: مقاومت یکی از راهبرد‌های اسلام ناب محمدی (ص) است و در طول تاریخ نیز همواره قرآن و کتب آسمانی بر استقامت و مقاومت در راه خدا تاکید دارند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهید حسن عبدالله زاده از شهدای مدافع حرم در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز بیان کرد: ایران اسلامی در میدان مقابله با دشمنان، مقاومت را برگزیده و تاکنون در این مسیر موفق بوده و جهان را به چالش کشانده است و بی شک تمامی پیروزی‌های تاریخ کشور با تکیه بر این مقاومت به دست آمده است.

وی ادامه داد: امید است همانگونه که در چهار دهه انقلاب اسلامی این اصل را در دستور کار داشتیم و هیمنه شرق و غرب را فرو ریخته و هسته‌های مقاومت را در جهان پایه گذاری کردیم، در ادامه نیز بتوانیم این مسیر را تداوم دهیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بسیاری از کشور‌هایی که به سازش روی آوردند آسیب‌های جدی دیدند، اما کشور ما با تکیه بر مقاومت، همچنان استوار بوده و الگویی برای جهان است.

وی ادامه داد: مسوولیت خون شهدا بر دوش ما است و ما نیز باید با بصیرت و حضور حداکثری خود در انتخابات از جمهوری اسلامی به عنوان یک حرم دفاع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار