برگزاری جشن «ایران من» در آمفی تئاتر عینالی

تبریز- رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری جشن بزرگ «ایران من» همزمان در دهه کرامت با حضور هنرمند محبوب مردمی، رحیم شهریاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۰۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، بابک دانش پناه با اشاره به برنامه ریزی های متنوع سازمان متبوع خود در راستای پاسداشت دهه کرامت و افزایش نشاط اجتماعی خاطر نشان کرد: این برنامه با حضور شهروندان در محل آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عینالی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش بازوی اجرایی خدمات فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در راستای اشاعه شادمانی و شور و نشاط شهروندی و تمرکز بر تعالی مقوله مشارکت اجتماعی، گفت: نظر به در پیش بودن موضوع سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری، امیدواریم شاهد حضور سرنوشت ساز شهروندان در این انتخاب مهم و سرنوشت ساز باشیم.

دانش پناه با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، تلاش خواهد کرد در این راستا زمینه ساز ایجاد بستری مناسب برای شادابی شهروندان باشد، خاطر نشان کرد: در خصوص توجه به موضوعات مرتبط با پیشگیری از بیمار کرونا، پیش بینی هایی نیز صورت پذیرفته و قرار است به صورت مشخص زمینه سازی برای استفاده از پلتفرم های فضای مجازی انجام گیرد.

وی ادامه داد: صفحات اینستاگرامی سازمان با عنوان پنجره، خبرگزاری شهریار و صفحه اختصاصی رحیم شهریاری به همراه سایر رسانه های استان به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقمندان می توانند از این واسطه این برنامه ها را دنبال کنند.

دانش پناه افزود: این برنامه امروز ساعت 19 در محل آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عینالی تبریز  با حضور شهروندان تبریزی، برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها