خبرهای داغ:

جلسه بصیرت سیاسی کارکنان شبکه بهداشت و درمان در دامغان

به همت بسیج ادارات شهرستان دامغان جلسه بصیرت سیاسی کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان در محل این اداره و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۰۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛به همت بسیج ادارات شهرستان دامغان جلسه بصیرت سیاسی کارکنان شبکه بهداشت و درمان دامغان در محل این اداره و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

دکتر محمود قاسمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت بحث انتخابات گفت: به چه چیزی باید اعتماد کرد؟ آیا آنچه دشمن می گوید و یا برعکس آن صحیح است؟ مطمئنا دشمن خوبی ما را نمی خواهد. شما خود را جای سردار سلیمانی بگذارید، اگر سردار دلها در قبد حیات بود به چه کسی رای می داد؟ به انقلابی ها رای و یا غیر انقلابی ها؟

ایشان با اشاره به ملاک ها و شاخص های انتخاب فرد اصلح گفت: برای تشخیص شاخص های مثبت می توان همانند مثال لقمان، شاخص های منفی را نام برد و نتیجه گیری کرد. از جمله شاخص های یک فرد غیر انقلابی این است که به مردم توهین می کند، تا زمانی که به آنها نیاز دارد از آنها استفاده و بعد از آن دیگر کاری به آنها ندارد. یکی دیگر از شاخص های فرد غیر انقلابی این است که در برابر غیر خودی مهربان و خوشرو است و در برابر خودی سخت گیر و عبوس و این خلاف آیه قرآن است. شاخص بعدی فرد غیر انقلابی این است که به حرف رهبری گزینشی گوش می دهد. آن سخنانی که به نفع او است گوش می دهد و آن سخنانی که به نفع او نیست گوش نمیدهد. با توجه به این ملاک ها می توان افراد غیر انقلابی را تمیز داده و به شناخت افراد انقلابی برسیم که این یک روش است.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت بحث انتخابات اظهار امیدواری کرد که با مشارکت خوب مردم امید های دشمنان به نا امیدی تبدیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها