مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان:

تلاش دشمن تزلزل خانواده ها به عنوان زیربنای شخصیت افراد است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان با اشاره به اهمیت خانواده، نقش و جایگاه آن در شکل گیری شخصیت هر فرد، گفت: زیربنای شخصیت هر فرد خانواده است که دشمن درصدد تزلزل آن است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۲۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جمالی در همایش خانواده های کارکنان سپاه ملکان بمناسب دهه کرامت، افزود: ازدواج مهمترین بنایی است که در اسلام پایه گذاری می شود و زن و شوهر در استحکام و ماندگاری این بنای مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی بیان کرد: داشتن ایثار و از خود گذشتگی، صمیمیت، صداقت و همدلی، رعایت عدالت و ... از جمله صفات و خصوصیاتی هستند که موجب تداوم و استحکام بنیان خانواده شده و محیط خانواده را به محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش تبدیل می کند.

حجت الاسلام جمالی در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان با اسلام و فرهنگ اسلامی بیان کرد: دشمن بخوبی به جایگاه خانواده در تربیت نسل دینی و انقلابی فرزندان آشنا می باشد و از این جهت با انواع شیوه ها و با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی و فضای مجازی درصدد آسیب زدن به این نهاد مقدس است و متاسفانه در برخی از موارد نیز موفق عمل کرده و ظهور وبروز برخی از فرهنگ های غلط در محیط خانواده ها و جامعه مؤید آن است از آن جمله می توان به رواج انواع مدل های ناپسند، افزایش آمار طلاق و ... اشاره کرد.

وی در ادامه به ضرورت و اهمیت تربیت دینی و اسلامی فرزندان در خانواده اشاره و اظهار کرد: اسلام برای تربیت فرزندان در همه مراحل و سنین زندگی برنامه ویژه ای دارد وتربیت دینی فرزندان نیازمند وقت گذاری مناسب و آشنایی با شیوه های تربیت اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها