جلسه بصیرت و روشنگری با موضوع انتخابات در اتاق جلسات سپاه ناحیه میامی به ریاست سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۲۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ جلسه بصیرت و روشنگری با محوریت حضور و مشارکت بالا در انتخابات ۱۴۰۰ به ریاست برادر پاسدار سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی بحث و گفتگو شد.

در این جلسه کشاورزیان با اشاره به چند روز باقی مانده به روز سرنوشت ساز انتخابات گفت: اقتدار و انسجام ملی نظام جمهوری اسلامی بستگی به حضور حداکثری دارد، مشارکت بالا می تواند پاسخی راسخ و دندان شکن به جنایات رژیم اشغالگر قدس باشد.

وی با توجه به سوءاستفاده رسانه های بیگانه در این ایام تاکید کرد: برخی از رسانه های خارجی می کوشند تا از فضای تبلیغات انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری به طوری که مردم از حضور خود منصرف شوند سوء استفاده کنند. تا بتوانند با فریب دادن، سیاست نظام را زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی اظهار داشت: انتخابات مظهر خودسازی یک کشور است، اینکه همه مردم حضور حداکثری داشته باشند نشانه آن است که هنوز ستون ها، ارزش ها و آرمان‌های آن سرزمین پا بر جا و زنده است.

وی در پایان افزود: برای استواری و پایداری این نظام خون های زیادی ریخته شده بنابراین با مشارکت بالا و انتخاب اصلح نگذاریم خون آنان پایمال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها