کارشناس مسایل سیاسی در نشست روشنگری دانش آموزان بسیجی لاران گفت: تشویق به حضورحداکثری در انتخابات مصداق عملی امر به معروف است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۳۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید باهنر لاران از برگزاری نشست روشنگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

وی، افزود: انتخابات مظهر قدرت نظام است و قطعا در تعیین سرنوشت آحاد مردم اثر بسیار تاثیرگذاری خواهد داشت.

یعقوب حیدری، کارشناس مسایل سیاسی در این نشست با تبریک دهه کرامت، پیام های انتخابات پرشور در سطوح داخلی و بین المللی را تشریح کرد و گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق‌های رای، این پیام مهم را برای دنیا دارد که اراده قوی ایرانی تزلزل‌پذیر نیست.

وی، تصریح کرد: انتخابات حداکثری نشان می دهد پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که حتی اگر گلایه‌هایی داشته باشند در پای صندوق‌های رای این گلایه‌های خود را نشان نمی‌دهند و این حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده اراده مردم در حمایت از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری در پایان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: دعوت و تشویق مردم به حضور گسترده و پرشور در انتخابات از مصادیق عملی امر به معروف است.

ارسال نظرات