خبرهای داغ:
سپاه ناحیه فراشبند، مرحله سوم کمک مومنانه را در سال ۱۴۰۰ برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۶۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه در سال ۱۴۰۰ در محل سالن ورزشی ۹ دی ناحیه فراشبند با حضور نیروهای پایور و جمعی از خانواده های پاسداران بازنشسته و تعدادی از مسوولین ادارات و پیشکسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به سه مفهوم مربوط به اینکه انسان کجا بوده، کجاست، و کجا می رود، اهداف آفرینش انسان را کاملا هدفمند خواند و اظهار داشت:  با اعتقاد به معاد، انسان از پوچ گرایی نجات پیدا می کند و زندگی را هدفمند میبیند.

وی در ادامه به بحث اخلاق پرداخت و گفت: مفهوم دریافتی از ۳ نکته بحث اخلاق است و باعث میشود که انسان دچار غرور نشود و نهایتا پیام جدی در مرحله سیاسی از این روایت درک درست انسان از موقعیت هایی هست که برایش بوجود می آید، ضمن اینکه نباید گذشته خودش را فراموش کند و به عنوان راهبردی برای اینده بتواند از آن استفاده کند.

حجت الاسلام محمودی زاده به تفکرات حاکم در کشور اشاره و تصریح کرد: ۲ تفکر در کشور وجود دارد: یکی تفکر انقلابی و ما میتوانیم، و دیگری تفکر غیر انقلابی و وابسته به غرب و نمی توانیم؛ که هرجایی در کشور تفکر انقلابی حاکم بوده در آنجا کشور پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، مثل پیشرفت موشکی که ما از صفر به موشک های بالستیک و نقطه زن پیشرفته دست پیدا کردیم؛ در عوض دشمنان ما از ما عقب ماندند و تفکر غیر انقلابی اعتقاد دارند که کشورمون ضعیف است و راه حل مشکل کشور با وابستگی به غرب حل میشود و نمایندگان این فکر در مناظرات هم این موارد را مطرح می کنند و نگاهشان بر قدرتمندی دشمن و ضعف خودی است و راه حل در دست کشورهای غربی است.
وی گفت: انتخابات سال ۱۴۰۰ یک تقابل بین امام مسلمین و امام جماعت کفر است که بعضی ها هم در داخل از آنها حمایت می کنند و این انتخابات یک انتخابات سرنوشت ساز است و با بقیه انتخابها متفاوت است؛ بنابراین باید طرحی نو در انداخت و تغییر و تحول ایجاد کرد و مردم باید با حضور و انتخاب اصلح این تغییر را رقم بزنیم.

حجت الاسلام دهقان ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت و روز دختر به دختران حاضر در برنامه اظهار داشت: باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح تو دهنی دیگری به دشمنان نظام و انقلاب زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها