حجت الاسلام سید حسن رفیعی گفت:تخریب های بی پایه و اساس که با خط دهی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی انجام می شود ربطی به اصل و اساس نظام اسلامی ندارد بلکه ناشی از سومدیریت جریان لیبرال است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۸۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

حجت الاسلام سید حسن رفیعی کارشناس مسائل دینی و استاد دانشگاه در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج انتخابات را منشاء تحول و تغییر برای شرایط ایده آل دانست و گفت:برگزاری انتخابات در هر نظام و ساختار تحول زا است و می تواند با تکامل و رویش های نو زمینه ارتقاء جامعه را فراهم نماید.

وی افزود:انتخابات در جامعه اسلامی ما با عبارت مردم سالاری دینی همراه است که می بایست با مشارکت عموم جامعه و نظارت و مطابقت با قوانین اسلامی به صورت منظم و یکپارچه برگزار شود.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه عده ای طبل ناامیدی و ساز ناکوک بدبینی و یاس را در جامعه می زنند گفت:گفت: در جریان 42ساله انقلاب اسلامی جریان های لیبرال و مایوس و ورشکسته لیبرال در کشور بنای نمی توانیم را سر دادند و کج فهمی خود را نشان دادند که بدون آورده و موئلفه های قدرت در مقابل قدرت های دنیا نمی توان رو درو شد.

این کارشناس مسائل دینی گفت: امروز اگر می بینیم که دشمنان ما در مقابل قدرت همه جانبه جمهوری اسلامی و این انقلاب شکوهمند سرخم کرده اند، به جهت روحیه ما می توانیم است که از سوی جوانان مومن و متعهد انقلاب برخواسته است.

وی عنوان کرد: در شرایط موجود روحیه ما می توانیم در بعد اقتصادی می تواند راهگشا باشد که مستلزم تفکر جهادی و انقلابی است از این جهت تا زمانی که جریان لیبرال و ضعیف الفکر بخواهد میدان دار باشد وضعیت به همین گونه خواهد بود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه چشم التماس ،چشم خواهش ، چشم تمنا از قدرت ها دنیا ما را خوارتر و خفیف تر می نماید افزود: تعامل با دنیا به به ویژه با کشورهای همسایه یکی از موئلفه های موفقیت هر دولت محسوب می شود لذا این مهم نیازمند یک عقبه و  قدرت برای یک رابطه دوجانبه و چند جانبه است.

این استاد دانشگاه یادآور شد: تفکر مقاومت و ایستادگی و خود کفایی امروز برای جامعه ما یک ضرورت مهم است وقتی دیده می شود در بخش های نانو و یا نظامی در جمع بزرگترین قدرت های دنیا قرارگرفته ایم ، موضوع اقتصاد نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی گفت: انتخابات سرنوشت و آینده یک ملت را رقم می زند و با انتخابات اصلح می تواند امید و تفکر ما می توانیم را در راس امور و رفع مشکلات عمومی کشور قرار دهد.

ارسال نظرات