دستگیری متهم در یک سایت واسطه‌گر در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: این متهم به کلاهبرداری از ۳۷ نفر در نیشابور از طریق آگهی تور مسافرتی در یک سایت واسطه‌گر در این شهرستان متهم است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۰۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود:کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات شاکی پرونده و تحقیقات دیجیتالی متوجه شدند، فردی با اطلاع رسانی تور گردشگری در یک سایت واسطه گر از اعتماد افراد سوءاستفاده کرده است.
 
وی گفت: افراد متقاضی پس از تماس با او شماره کارت درخواست کرده و مبالغ متفاوتی را به شماره کارت بانکی وی انتقال داده اند و در ادامه تحقیقات فنی پلیس، مشخص شد متهم با افرادی که قصد فروش گوشی‌های موبایل خود را در فضای مجازی داشته اند تماس و شماره کارت آنان را می‌گرفت.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: سپس متقاضیان خرید تور‌های گردشگری را به واریز وجه اعلامی در آگهی به حساب مالکان گوشی‌های موبایل هدایت و از مالکان گوشی درخواست می‌کرد که موبایل‌های خریداری شده را با اسنپ به آدرس‌های اعلامی ارسال کنند و سپس گوشی خود را خاموش می‌کرد.
 
کارشناسان پلیس فتا با اشراف در فضای مجازی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد را دریک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار