حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، گفت: رای دادن و شرکت در انتخابات قرار گرفتن زیر پرچم لااله الاالله است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۱۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن بزرگداشت دهه کرامت و گردهمایی بصیرتی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات در مقابل آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم با تبریک دهه کرامت و یادآوری مناسبت های بزرگ خرداد ازجمله؛ قیام 15 خرداد و آغاز نهضت امام خمینی(ره) و حماسه بزرگ فتح خرمشهر و ...، اظهار کرد: امام عظیم الشأن، فرمودند "پانزده خردادماه مبدا نهضت اسلام است" .

حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" با تبریک به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، اظهار داشت: دشمن در این مقطع همه امکاناتش را به کار گرفته تا مردم پای صندوق رای حضور به هم نرسانند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است و نظام اسلامی در امتداد رسالت ائمه اطهار علیهم السلام شکل گرفته است، تصریح کرد: رای دادن و شرکت در انتخابات قرار گرفتن زیر پرچم لااله الاالله است و  شیاطین به دنبال عدم حضور  مردم پای صندوق رای هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که فرمودند "علاج مشکلات کشور در همین دو کلمه است جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و من به جمهوری اسلامی رای می دهم"، افزود: امروز همه باید به تکلیف الهی خود عمل کنیم و یار و یاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشیم.

وی با اشاره به سخنی دیگر از امام خمینی (ره) که حضور در پای صندوق های رای را فریضه ای دینی تعبیر کرده اند، عنوان داشت: همانطور که رای دادن به نظام جمهوری اسلامی از الزامات بود، این انتخابات هم یک آری دیگر به جمهوری اسلامی است و ان شاء الله در این امتحان الهی هم سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، امام خمینی را شخصیتی دانست که توانست رسالت ائمه اطهار برای تشکیل حکومت نبوی و علوی را عینیت بخشد و افزود: در طول ۲۵۰ سال از دوران زندگی ائمه اطهار(علیهم السلام) به جز مقطع کوتاهی در دوران امام علی(علیه السلام ) حکومت اسلامی شکل نگرفت؛ اما امام خمینی(ره) توانست این کار ناتمام ائمه اطهار را در عصر معاصر تمام کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، با اشاره به تعریف حضرت امام خمینی از ملت بزرگ ایران که آنها را بالاتر از مردم حجاز زمان رسول الله می دانستند، گفت: همراهی مردم عامل اصلی در شکل‌گیری حکومت اسلامی بود و اگر مردم با ائمه(علیهم السلام) همراهی می‌کردند بی‌شک به حکومت می‌رسیدند، اما این مهم با ابتکار امام خمینی(ره) و بهره‌گیری از ظرفیت ائمه(علیهم السلام) و همراهی مردم پس از یک هزار و ۴۰۰ سال در حساس‌ترین منطقه جغرافیایی جهان شکل گرفت.

وی، انواع توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی را یادآوری کرد و گفت: دشمن با حکومت نبوی و  علوی که تمام موجودیت غرب و حکومت‌های نامشروع را به چالش کشیده، مبارزه می‌کند و با تمام قوا تلاش دارد در آستانه انتخابات خواب شوم خود را تعبیر نماید.

این مقام مسئول، روش های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را بیان کرد و گفت: دشمن با تبلیغات مسموم و القای ناکارآمدی و یاس و ناامیدی و اینکه انتخابات تاثیری در سرنوشت مردم ندارد تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات بازدارد؛ اما ملت ایران و این استان همواره نشان داده‌اند که حضور پررنگی در صحنه دارند و ان شاءالله حماسه دیگری در خرداد رقم خواهند زد.

وی در پایان انتخاب اصلح را بعد از حضور حداکثری مورد تأکید قرار داد و افزود: اگر درست انتخاب کنیم هر خدمتی به دست ریاست‌جمهوری جاری شود در ثواب آن سهیم هستیم.

مولودیه خوانی از دیگر بخش های این مراسم بود که در میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات