فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در جمع عشایر و بزرگان منطقه صمصامی، مشارکت در انتخابات را جلوه ای از مردمسالاری دینی دانست.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

مشارکت در انتخابات جلوه ای از مردمسالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع معتمدین و بزرگان و سران طوایف منطقه عشایری صمصامی ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: خدمات و نعمات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل نیست و مشکلات نباید ما را از این خدمات و اقدامات غافل کند.

سردار اکبری، جمهوری اسلامی را در دنیا قدرتمند و توانمند دانست و تاکید کرد: امروز آرامش و امنیت ما مرهون شهدا و 235 هزار شهید دفاع مقدس و فداکاری مدافعان حرم خصوصا حاج قاسم سلیمانی است که خود را خادم مردم می دانستند و عمل و اخلاص ایشان موجب رسیدن به این مقام والا بود.

وی تصریح کرد: امروز تمام استکبار و کفر جهانی در مقابل اسلام صف آرایی کرده اند و با پمپاژ یاس و ناامیدی سعی در عدم مشارکت مردم در انتخابات دارند.

سردار اکبری، با اشاره به ویژگی های شاخص و بارز عشایر و اقوام بختیاری، گفت: تاریخ بختیاری سرشار از فتوحات و دلاوری های این قوم در دفاع از اسلام و ایران است و تقدیم 2400 شهید از این استان که بسیاری از عشایر و بختیاریهای غیور هستند گواه این مدعاست.

وی حضور در انتخابات را جلوه ای از مردمسالاری دینی دانست و تاکید کرد: با حضور پرشور آحاد مردم و انتخاب اصلح خصوصا شما عشایر غیور و فهیم آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی بیش از بیش زنده و پویا است.

ارسال نظرات