خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در آیین تجلیل از خیرین و متنفذین شهرستان تیران و کرون در خصوص ناامید کردن دشمن و حضور در انتخابات مطالبی را بیان داشت.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۸۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون،سردار فداء در آیین تجلیل از خیرین ومتنفذین شهرستان تیران و کرون با ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س)  و روز دختر و دهه کرامت بیان داشت:ما یک آزمون یک حماسه سرنوشت ساز در28خرداد پیشرو داریم برای اینکه مردم دراین حماسه نقش نداشته باشند امریکایی ها با تمام ظرفیت وارد عمل و صحنه شده اند و همه سرمایه شان را پای کار اورده اند وصحنه ای متناجنس برای ما تشکیل داده اند و ظرفیت رسانه ای  ماموریت  و اقدامات دشمن را حمایت می کند و شبانه روز شایعه ، یاس آفرینی ، نا امیدی و عدم مشارکت مردم را تزریق می کنند ودنبال جداسازی مردم از نظام هستند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) هر اقدام دشمن از اول انقلاب به دنبال سه هدف است تصریح کردند:اولین هدف نابودی انقلاب اسلامی است دومین هدف خارج کردن مسیر وسمت انقلاب از ریل گذاری است که براساس اسلام قران ولایت اصول ارزشها راه و خط و مکتب امام است و سومین هدف دشمنان این نظام اسلامی مهار انقلاب اسلامی در مرزهای خودش است.

سردار فداء با بیان اینکه هدف دشمن از این کارها اظهار کرد : اقتدار امریکا از دست رفته است وانقلاب اسلامی پرشتاب درحال گسترش است و جبهه مقاومت در منطقه الگوشده است و کشورهای وابسته در منطقه تاب مقابله با ایران ندارند وامنیت رژیم صهیونیستی در منطقه به خطر افتاده است.

وی گفت: اولین کاردر راه ضربه زدن به انقلاب اسلامی سطح مقابله ودرگیری خدایی انقلابی اعتقادی دارند می اورند پایین درگیری ما مبنایی است حق با باطل امریکا شیطان بزرگ است و مظهر شیطان برخی می خواهند این فیتیله را پایین بکشند وروحیه جهادی و انقلابی را مساوی باتندروی می دانند.

ایشان افزودند:دومین کاردشمن این است که ذائقه فرهنگی من و شما را  تغییر دهند وسومین کار محاسبه نخبگان خواص و تصمیم سازان و تصمیم گیران را عوض کردن ما نفت داریم هسته ای برای چه می خواهیم و چهارمین کار پیشرفت ها را کم اهمیت و کوچک می شمارند امروز ما ماهواره در مدار زمین قرار می دهیم پهباد امریکایی را بر روی زمین می نشانیم کشتی انگلیسی را توقیف می کنیم ملوانهای انگلیسی و امریکایی را دستگیر می کنیم.

ایشان در ادامه با برشمردن ظرفیت هایی که انقلاب ما راقوی نگه داشته است خاطرنشان کرد، اسلام موتور جهنده انقلاب وشاخص ماست ولایت به عنوان پرچمدار قطب نما علمدار سردار و هدایت کننده انقلاب است ، مردم ولی نعمتهای انقلاب نیروی پایان ناپذیر و ذخیره استراتژی و روحیه استکبارستیزی از ظرفیت های انقلاب است.

ایشان افزودند:دومین کارمادر کنار عناصر انقلاب این است که روحیه جهادی و انقلابی بصیرت افزایی روشنگری آگاهی بخشی توجیه تواصی به حق و صبر توصیه به دعا و دفاع از نظام وانقلاب است ما یک شاخص داریم هرجا داد دشمن به هواست ما روی خوب نقطه ای دست گذاشته ایم رای دادن ما باعث عزت ما و ازبین رفتن نقشه دشمن می شودو امنیت ما بیش از پیش تامین خواهد شد و بالا خواهد رفت و پشتیبانی خوبی برای رئیس جمهور است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفتند:ما امروز گرانی مشکلات کمبودها سوء مدیریت داریم راهش قهرکردن با صندوق رای و انتخابات نیست ما وظیفه داریم خانواده اشنایان دوستان به صورت چهره به چهره در جلسات مختلف در فضای مجازی توصیه به حضور در انتخابات و دفاع از انقلاب کنیم ما باید به تاسی حضرت زهرا(س) تواصی به حق وصبر داشته باشیم وباید پای صندوق رای بیاییم و راه ناامید کردن دشمن آمدن پای صندوق رای است وهر رای ما تیری است بر دشمن.

ایشان افزودند:ما باید با توجه به برنامه های کاندیداها و توجه به سوابق عملکرد توانایی ها و برنامه ها و ویژگی های که رهبر انقلاب از یک رئیس جمهور برشمردند بهترین انتخاب را داشته باشیم برای نظام مهم مشارکت و افزایش رای دهندگان می باشد.

ایشان درپایان با اشاره به سخنان رهبرانقلاب که فرموده بودند امروز زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا کمتر ازشهادت نیست گفتند:امروز دفاع از نظام ورای دادن از اوجب واجبات است وانتظار داریم در 28 خرداد همه در انتخابات شرکت کنند ودیگران را نیز توصیه به حضور در انتخابات کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها