تبریز- همزمان با هفته محیط زیست، سه طرح زیست محیطی تحت عنوان افتتاح پروژه های پایش آنلاین و ساخت استخر آب نمک، همچنین کلنگ زنی استخرC با حجم 550 مترمکعبدر شرکت کلـرپارس کلید خورد.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در آیین کلنگ زنی این طرح ها با بیان اینکه توجه به شاخصه های زیست محیطی یکی از عناصر مهم توسعه یافتگی در جهان است، لزوم توجه به این مسائل در کشور را مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در کشورما با تغییر نگرش به موضوع محیط زیست، به اصل مشارکت زیست محیطی بین سازمان و واحدهای صنعتی رسیده ایم و سعی می کنیم، واحدهای صنعتی برای بهبود وضعیت زیست محیطی خود از کمک های مستشاری کارشناسان ما استفاده نموده و در ارتقاء و بهبود شاخص های زیست محیطی کارخانجات خود تلاش کنند.
حسن عباس نژاد با بیان اینکه در دوره جدید مدیریتی شرکت کلـرپارس، نگاه ویژه توسعه ای به امر محیط زیست وجود داشته و تلاش می شود با اجرای پروژهه های مختلف در ارتقاء سطح زیست محیطی تلاش ویژه ای شود، اظهار کرد: ما از فعالیت های زیست محیطی در این شرکت خرسندیم و انتظار داریم که کنار همه تلاش ها درخصوص توسعه شرکت ،شاخصه های زیست محیطی را نیز همزمان دنبال کند، هرچند که تلاش های اخیر این مجموعه ستودنی است و انتظار می رود این گونه اقدامات، مداوم بوده و شاخص ها روز بروز بهبود یابند.

مدیرکل محیط زیست استان همچنین طی بازدیدی که از شرکت کلر پارس داشت از فعالیت های زیست محیطی این شرکت قدردانی کرد.
کلرپارس از شرکت‌های تابعه گروه دارویی تامین، تی‌پی‌کو در شهر تبریز است و یکی از عمده تولیدکنندگان مواد مهم پاک‌کننده، کلر، پرکلرین، آب اکسیژنه، آب ژاول، پارافین کلره، سود سوزآور و... در کشور است که علاوه بر تامین نیازهای کشور، محصولات خود را با بهترین کیفیت به سایر کشورها صادر می‌کند.

ارسال نظرات