خاش-سلامت مردم در انتخابات مهمترین اولویت است وتاکید وزارت بهداشت بر رعایت پروتکل های ابلاغی شده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۰۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش: مدیر شبکه بهداشت شهرستان های خاش و تفتان دکتر کردی گفت: باتوجه به در پیش بودن انتخابات و برپایی ستادهای تبلیغاتی کاندیدها در سطح شهرستان ،معتقد به ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری بارعایت دستورات بهداشتی دستورات بهداشتی در زمان تبلیغات ستادی و روز انتخابات هستیم .


مدیر شبکه بهداشت شهرستانهای خاش و تفتان اظهار کرد: بازرسین بهداشتی در تمامی ستادهای انتخاباتی حاضر و بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت کشور،وزارت بهداشت و شورای نگهبان براساس ظوابط ابلاغی و چک لیستهای نظارت می کنند.


وی افزود:قطعا باتوجه به تجارب و تعامل جمعی ودرایت ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا ،هیچ گونه مشکلی برای انتخابات به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی نخواهیم داشت،نکته ای مهم که باید به آن توجه کنیم پیشگیری از تجمعات و نشست های تبلیغاتی در فضای بسته درهفته جاری می باشد که دراین راستا نظارت های گسترده ای در حوزه بهداشت در حال انجام است.

دکتر کرد تصریح کرد:قبل از برگزاری هرنشستی همکاران ما در حوزه بهداشت بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کامل دارند و امید داریم که در این تجمعات پروتکل های بهداشتی مطابق انتظارات در جهت سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا رعایت گردد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از دست اندرکاران نشست های تبلیغاتی انتخابات انتظار داریم که براساس دستورالعمل های بهداشتی مارا درمسیر پیشگیری از این بیماری کرونا یاری نمایند .


وی درادامه گفت:شبکه بهداشت ودرمان باهمراهی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برنامه ریزی لازم را جهت نظارت ویژه در ایام تبلیغات و تدابیر روز انتخابات در شعب اندیشیده است.

دکتر کرد درپایان عنوان کرد: مسئولیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برعهده خود کاندید و روسای ستادهای آنان است و رعایت دستورالعمل های کرونایی ،اجرای پروتکل ها وجلوگیری از تجمعات ،اصلی ترین اموری است که در این ایام باید رعایت شود.
ارسال نظرات