خبرهای داغ:
شهید «غلامرضا زمانیان»:

فرزندانی برخاسته از جلسه‌های مذهبی تحویل اجتماع دهید

شهید «غلامرضا زمانیان» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «از شما می‌خواهم در تربیت فرزندان‌تان نهایت سعی و کوشش خود را بکنید تا فرزندانی پاک و برخاسته از جلسه‌های مذهبی تحویل اجتماع بدهید».
کد خبر: ۹۳۵۰۴۳۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
غلامرضا زمانیان یکم آبان سال ۱۳۴۱ در شهرستان «دزفول» به دنیا آمد و پس از گذر از دوره کودکی و نوجوانی، در رشته «اقتصاد» دیپلم گرفت. وی با شروع جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در «خرمشهر» بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در «شهیدآباد» زادگاهش به خاک سپرده شد تا محفلی برای دلدادگان راه شهادت باشد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «غلامرضا زمانیان»

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ اتَّقُوا یَوْماً تُرْجَعُونَ فِیهِ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ تُوَفَّى کُلُّ نَفْسٍ ما کَسَبَتْ وَ هُمْ لا یُظْلَمُونَ»

بترسید از آن روزی که در آن روز بسوی خدا بازگشت می‌کنید؛ پس هرکس کاملاً پاداش عمل خویش را خواهد یافت و به هیچ کس ستمی نکنند.

به سخنان امام توجه کنید

با درود به رهبر کبیر انقلاب، وصیت‌نامه اینجانب «غلامرضا زمانیان» به برادران ذخیره سپاه و برادران مسئول، من از برادران عزیز می‌خواهم که به سخنان امام توجه کامل کرده و دستورات او را مو به مو عمل کنند و تا آنجا که توان دارند، صادقانه در راه اسلام و قرآن خدمت خود را انجام دهند. زمانی که مسئولیتی را قبول می‌کنند، احساس غرور نکرده و با برادران خود با اخلاقی اسلامی برخورد کنند.

نماز جماعت را فراموش نکنید

پدر و مادر! فکر می‌کنم در این موقعیت تنها تقاضایم از شما خواهران و برادران و دوستان و آشنایان، این باشد که نماز جماعت و نماز جمعه و دعای کمیل را حتماً فراموش نکنید و همیشه با شادی روح بروید و فقط به خدا توکل کنید. از شما تقاضا دارم رفتن به «شهیدآباد» را فراموش نکنید و بیشتر بر مزار بقیه شهدا بروید، چون اصلاً فرقی میان فرزند شما و بقیه نیست. پدر و مادر، دوست دارم وقتی گریه می‌کنید، برای خودتان گریه کنید و به جای گریه برای من، فقط برایم دعا کنید.

فرزندانی پاک و برخاسته از جلسه‌های مذهبی تحویل اجتماع دهید

خداوند در قلب افرادی که از من راضی نیستند، گذشت را قرار دهد؛ از شما می‌خواهم در تربیت فرزندان‌تان نهایت سعی و کوشش خود را بکنید تا فرزندانی پاک و برخاسته از جلسه‌های مذهبی تحویل اجتماع بدهید. ان‌شاءالله که با توکل به خدا در زندگی پیروز و سلامت باشید.

از تمام دوستان و آشنایان تقاضا دارم که دعا برای امام را فراموش نکنند و همچنین برای ما نیز دعا کنند تا خداوند گناهان ما را ببخشد. شما برادران عزیز به‌خصوص برادر «احمد کیانی» و برادر «محمدعلی سخاوت» می‌خواهم که برایم دعا کنند تا خدا گناهان این بنده گناهکار را ببخشد. من برای تمام شما آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم و همه شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار