خبرهای داغ:
وزیر امور خارجه امروز در پیامی ویدیویی با بیان اینکه قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست، اعلام کرد دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۴۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در صفحه اینستاگرامش با انتشار پیامی ویدئویی درباره سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: جمعه روزی است که از طریق صندوق‌ رای می‌توانیم دریچه‌های روشنایی و امید را برای آینده خود و فرزندانمان باز نگهداریم.

وی افزود: کمبودها، کاستی‌ها و اشتباهات کم‌ نبوده و نیستند و من به سهم خود شرمنده سختی‌ها و ناروایی‌هایی هستم که کام مردم را تلخ کرده است.

ظریف بیان کرد: اما قهر با صندوق رأی قطعا راه‌حل نیست و اگر به مشکلات نیفزاید از آنها نخواهد کاست. ملت توسعه خواه ملتی است که هیچ فرصتی را حتی ظاهرا کوچک برای اصلاح و پیشرفت از دست نمی‌دهد. مردم ما موثرترین ضامن آزادی، امنیت، سربلندی و پیشرفت کشور هستند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم در داخل و خارج در تعیین سرنوشت خود قدرت ملی را رقم می‌زند و منافع ملی را در سطح جهانی پاسداری می‌کند و پشتوانه اصلی برای تعامل سازنده بین‌المللی است.

وی گفت: مشارکت مردم نه تنها لغو تحریم ها را تسریع می‌کند و بنیان جنگ اقتصادی علیه ملت دلاور ایران را درهم خواهد شکست، بلکه تحریم‌های آینده را نیز خنثی می‌کند. 

ظریف بیان کرد: افزایش مشارکت به ناامیدی تندروهای بیرونی و درونی، صهیونیست‌ها و تروریست‌های اقتصادی - که با ایران‌هراسی و برجام‌ستیزی چشم طمع به شکست تعامل و افزایش تحریم‌ها دوخته‌اند - خواهد انجامید.

* مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه «پدیده» بوده‌اند و «فرصت» آفریده‌اند. امیدوارم در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مردم فرصت تازه‌ای برای حرکت به سوی ایرانی آباد،‌ آزاد و توسعه‌یافته خلق کنند. 

ظریف در پایان گفت: دست در دست هم، ۲۸ خرداد را به جشنواره ملی امید برای همه ایرانیان تبدیل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها