خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛

علیرغم وجود گلایه ها، با انتخابات آگاهانه، قطار انقلاب را به مسیر اصلی خود بازگردانیم

کشاورز بیان کرد: علیرغم وجود مشکلات فراوان و گلایه های موجود، باید با انتخابات آگاهانه، قطار انقلاب را به مسیر اصلی خود بازگردانیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۵۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست صمیمی اصحاب رسانه با حضور محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب استان، از سلسله جلسات «مشق حضور» با موضوع "انتخابات و رسانه" در سالن جلسات اقشار سپاه استان قزوین به همت سازمان بسیج رسانه و سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین برگزار شد.

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در این جلسه بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته جلسات زیادی با اصحاب رسانه در راستای آگاه‌سازی انتخاباتی برگزار شد. چرا که اصحاب رسانه پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی می باشند و بی شک در بحث انتخابات نیز با توجه به شواهد حجم اخبار رسانه ها از اردیبهشت ماه انعکاس بسیار خوبی در بحث انتخابات وجود داشته است.

وی با اشاره به فتنه دشمنان خارجی و داخلی در راستای ایجاد فضای ناامیدی در جامعه عنوان کرد: دشمن در تلاش برای سرد کردن عرصه انتخابات است و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است اما رسانه ها، یکی از مهمترین مولفه های قدرت و جریان ساز در جامعه می باشند که می توانند در بیداری جامعه نقش مهمی ایفا نمایند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در ادامه اضافه کرد: امروز عرصه انتخابات، عرصه سرنوشت است لذا با وجود اینکه خود ما در پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنیم باید از اطرافیان نیز بخواهیم که در این عرصه حضور یابند.

کشاورز در ادامه با اشاره به آیات قرآن در سوره توبه بیان کرد: امرور که دشمنان در تلاش هستند که یکی از عرصه های مهم کشور را به بیراهه بکشند، اما علیرغم وجود مشکلات فراوان و گلایه های موجود، باید با انتخابات آگاهانه، قطار انقلاب را به مسیر اصلی خود بازگردانیم.

قلی پور مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز در این نشست ضمن اشاره به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری و لبیک به فرامین ایشان بیان کرد: نشست صمیمی از سلسله جلسات مشق حضور که با بزرگان عرصه قضا و تولید و با همکاری سازمان بسیج صنعت و معدن و رسانه و حقوقدانان سپاه در راستای لبیک به فرمان امام جامعه برای حضور حداکثری برگزار شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها