سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با حضور در منزل پدر شهیدان والامقام «محسن فرهادی» و «حسین فرهادی» از این پدر شهیدان عیادت و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۵۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (دوشنبه) در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهیدان والامقام «محسن فرهادی» و «حسین فرهادی» و بیان بخشی از رشادت‌های آنها در عملیات رمضان، دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق بزرگی خواند و اظهار کرد: دعای خیر خانواده معظم شهدا پشتوانه‌ای محکم برای مسئولین در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

شهید والامقام «حسین فرهادی» در پانزدهم مردادماه سال ۱۳۴۲ در اراک به دنیا آمد،به‌عنوان فرمانده دسته در گردان شهید بختیاری از تیپ ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و با حضور در عملیات رمضان در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید عزیز بیش از ۱۴ سال مفقود بود و سرانجام در تاریخ پانزدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۷۵ به‌وسیله یگان‌های تفحص شناسایی و پس از سال‌ها دوری از هم‌رزمانش در گلزار شهدای زادگاهش به یاران دیرینش پیوست.

شهید والامقام «محسن فرهادی» در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه ۱۳۴۶ در خانواده ای مذهبی و زحمتکش در شهر اراک دیده به جهان گشود، در اوایل بهمن ماه سال ۱۳۵۹موافقت شد و به جبهه غرب اعزام شد. او بعد از هجده روز حضور در منطقه نوسود با گردان عملیاتی سپاه پاوه در بیست و سوم بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در قله ابوذر نوسود با خلوص نیت و در حالی که سراپا از عشق به معشوق ازلی بود، به درجه رفیع شهادت رسید. این شهید والامقام در گلزار شهدای زادگاهش در مجاورت دوستان شهیدش آرمیده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات