خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمنان با تمام توان به دنبال جلوگیری از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات هستند

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان واهمه دارند از اینکه برگ برنده را ببازند بنابراین تمام توان خود را آورده‌اند که از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۸۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
دشمنان با تمام توان به دنبال جلوگیری از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در نشست بصیرتی که به همت اتاق اصناف همدان و حوزه بسیج شهدای اصناف برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارش امام رضا (ع)، اظهار داشت: بازاریان در طول ۴۲ سال همراه انقلاب بودند و با انقلاب پیش آمدند و ما این را در دوران دفاع مقدس لمس کردیم.

وی با بیان اینکه شما بازاریان و اصناف همواره در بزنگاه‌های سخت کمک کردید، افزود: در حادثه‌هایی همچون زلزله کرمانشاه، سیل خرم آباد و گلستان و کرونا که پیش آمد زحمات شما بازاریان را دیدیم که کمک‌های خود را به دست جامعه هدف رساندید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تقدیر از بازاریان که در شرایط سخت کمک کردند، گفت: شرایط فعلی شرایط حساسی است شاید در طول این ۴۲ سال گذشته ما چنین شرایطی را کمتر داشتیم، تمام اتفاقاتی که در گذشته رخ داده امروز و در شرایط فعلی تجمیع شده، به خصوص آمریکایی‌ها که در رأس هستند و این را هدایت می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که در شرایط فعلی بتوانند کاری کنند.

وی ادامه داد: دشمنان در طول دولت‌های مختلف توانستند یک راه‌های نفوذی را پیدا کنند و امروز حدس می‌زدند که جلوی راه آن‌ها بسته می‌شود، بنابراین برای اینکه اجازه ندهند این اتفاق بیفتد تمام توان خود را پای کار آورده‌اند تا اجازه ندهند مشارکت مردم زیاد شود.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما در ۴۲ سال گذشته حدود ۳۰ انتخابات را پشت سر گذاشتیم، مردم در تمام سختی‌ها و گرفتاری‌ها توانستند پای صندوق‌های رأی بیایند و مطلوب خود را انتخاب کنند، امروز شرایط خاصی داریم و دشمنان در تلاش هستند تا زمینه را برای اینکه مردم پای صندوق‌های رأی نروند و ناامید شوند، فراهم کنند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید خودمان تصمیم بگیریم و وضع موجود را تغییر دهیم، عنوان کرد: اگر بخواهیم یک بار دیگر خطا کنیم و فردی را انتخاب کنیم که در مسیر رهبری نباشد به طور قطع مشکلات گریبان‌گیر ما خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه اگر گروهی که واقعا تبعیت از رهبری دارند روی کار بیایند بسیاری از مشکلات قابل رفع است، گفت: مدال افتخار شهید سلیمانی این است که می‌گوید «من سرباز رهبرم»، کسی که در تمام جهان توانست برای نظام جمهوری اسلامی اقتدار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ما امروز در جایگاهی قرار گرفتیم که باید انتخاب درست داشته باشیم، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دنبال این هستند که افرای روی کار بیایند که گرایش به غرب دارند.

سردار مجیدی ابراز داشت: در سنوات گذشته رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۶۰ بار کلمه نفوذ را تکرار کرده است که مراقب باشیم نفوذ ایجاد نشود در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری؛ اگر در این مراکز نفوذ ایجاد شد ما با مشکل مواجه می‌شویم و امروز اثرات آن را می‌بینیم که این نفوذ اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه فردی باید روی کار بیاید که تلاش و ایثار و فداکاری از خود نشان دهد و جلوی نفوذ را بگیرد، گفت: باید فرد اصلح را انتخاب کنیم، کسی که تابع ولایت بوده، مشکلات کشور را بشناسد، مؤمن، پرهیزگار و عدالتخواه باشد و با فساد مبارزه کند و یک کارنامه درخشان جهادی را داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: دشمنان واهمه دارند از اینکه برگ برنده را ببازند بنابراین تمام توان خود را آورده‌اند که از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات جلوگیری کنند و ما یک وظیفه و رسالتی داریم که کاری کنیم مردم بیشتر پای صندوق‌های رأی بیایند و انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سلسله مراتب دولت اگر واقعا کارساز باشد بسیار توانمند است و تمام اختیارات دست قوه مجریه است، افزود: باید فردی را انتخاب کرد که اصلح و دلسوز و قوی باشد.

سردار مجیدی عنوان کرد: در بحث بازار، اتحادیه‌ها تا جایی که امکان دارد کمک کنند یک دلگرمی برای مردم ایجاد شود تا با مشارکت بیشتری بتوانیم انتخاب اصلح را داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار