خبرهای داغ:
رئیس اتاق اصناف همدان:

باید با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار سیاسی را به منصه ظهور برسانیم

همدان- رئیس اتاق اصناف همدان گفت: شرایط ما به گونه‌ای است که باید با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار سیاسی را به منصه ظهور برسانیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۹۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

باید با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار سیاسی را به منصه ظهور برسانیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین محرابی در نشست بصیرتی که به همت اتاق اصناف همدان و حوزه بسیج شهدای اصناف ناحیه همدان در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، اظهار داشت: ما در اطراف خود دشمنان زیادی داریم که نمی‌خواهند اقتدار ما حفظ شود.

وی افزود: ایران به خاطر پیشینه تمدنی و منطقه سوق الجشیی و نیروی انسانی قوی و جوان، معادن غنی، پتانسیل توسعه را دارد اما دشمن می‌خواهد همیشه ما ضعیف باشیم البته کشورهای منطقه همچون عربستان و ترکیه هم در حدی نیستند که در برابر ما بایستند چون اگر از پتانسیل‌های خود خوب استفاده کنیم کشور مقتدری در منطقه خواهیم بود.

محرابی بیان کرد: شرایط ما به گونه‌ای است که باید با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار سیاسی را به منصه ظهور برسانیم چراکه اگر ما اقتدار سیاسی داشته باشیم بطور حتم امنیت اقتصادی بازار، تجارت و صادرات و واردات محقق خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه بازار همیشه دنبال این بوده که امنیت و آسایش را حفظ کند، گفت: در هیچ جای دنیا این همه تحریم علیه یک کشور وضع نشده است، اما با این وجود ما توانمند هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های خوب ما جوان بودن است، گفت: اگر برنامه‌ریزان اقتصادی ما اتاق فکر داشته باشند، کشور 80 میلیونی نباید محتاج مرغ باشد، در این موارد باید از پتانسیل نسل جوان استفاده کنیم و باید از اقتصاددانانی که دغدغه عدالت محوری را دارند استفاده کرد.

محرابی عنوان کرد: مشارکت جمعی و شرکت در انتخابات یک امتیاز مثبت برای کشور است، اقتدار سیاسی ما را بالا می‌برد و امنیت ما را تضمین می‌کند چراکه ایران کشور عظیمی است، قومیت‌ها و منابع مختلفی دارد دشمنان زیادی دارد و هیچ راهی جز مشارکت و هم فکری برای اداره مملکت نداریم که بتوانیم با این مشارکت یک اقتدار ملی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار