خبرهای داغ:
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد
کبودراهنگ -مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری پویش بزرگ رأی اولی‌ها و مسابقات مختلف مجازی در راستای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات با همکاری قرارگاه فرهنگی تبلیغی خاتم در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۹۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

برگزاری پویش بزرگ رأی اولی‌ها در کبودراهنگحجت الاسلام ابوالحسن کیهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه، کریمه اهل بیت(س) با اشاره به حضور مبلغین در سطح روستاهای شهرستان و تبیین شاخص‌های رهبری در خصوص انتخاب اصلح اظهار کرد: گروهی از مبلغین خواهر از طرف دفتر تبلیغات اسلامی قم در سطح شهر و روستاهای شهرستان برای تبیین شاخص‌های مقام معظم رهبری حضور پیدا کرده‌اند.

وی با تقدیر از هدایتگری امام جمعه شهرستان در راستای تبیین گفتمان انقلابی افزود: طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در این راستا در مناطق مختلف حاضر و مردم را به حضور حداکثری دعوت کرده‌اند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در ادامه با تشریح فعالیت‌های کانون مداحان و هیئات مذهبی گفت: سلسله نشست‌های تخصصی و بصیرت افزایی با حضور بانوان تاثیرگذار و مداحان و هئیات مذهبی در سطح شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجازی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: در راستای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات پویش بزرگ رأی اولی‌ها و مسابقات مختلف مجازی با همکاری قرارگاه فرهنگی تبلیغی خاتم در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات