فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:
فرمانده تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت : انتخاب اصلح کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد .
کد خبر: ۹۳۵۰۵۰۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲
سردار محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با تبریک دهه کرامت به به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و ابراز داشت: یکی از مولفه‌های اساسی که می‌تواند باعث افزایش مشروعیت نظام در صحنه بین الملل شود حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است و اگر این حضور آگاهانه و از روی بصیرت باشد منجر به تشکیل دولت جوان انقلابی خواهد شد.
 
انتخاب اصلح ، کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

وی خاطرنشان کرد: تبعیت از مقام عظمای ولایت و در نظر گرفتن شاخص‌های تبیین شده توسط معظم له می‌تواند مردم را به انتخاب درست رهنمون سازد.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همه ما باید با عزم و اراده جدی در این انتخابات شرکت کنیم تاکید کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات تاییدی دوباره بر نظام جمهوری اسلامی است.

سردار عباسی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند، افزود: انتخابات آبروی نظام است و حضور ما موجب تقویت نظام خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در انتخابات دو موضوع بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و فراهم نمودن زمینه پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها از موضوعات حائز اهمیت میباشد.

فرمانده تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان ضمن دعوت از مردم انقلابی و ولایت مردم زنجان برای حضور در پای صندوق‌های رای یادآور شد: حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری موجب یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
ارسال نظرات