جت الاسلام قره چاهی: دولت انقلابی مدیرانی فسادستیز و جهادی دارد این مدیران نگاه به درون کشور دارند نه ملتمس بیرون کشور باشند و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند رهبری که جز مردم و مملکت به فکر هیچکس نیست.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۱۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: نشست سیاسی با محوریت انتخابات و با سخنرانی حجت الاسلام قره چاهی مسئول بسیج طلاب یزد در حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام قره چاهی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات حساس ریاست جمهوری گفت: انتخابات حساسی پیش رو دادیم و اگر می خواهیم وضعیت نابسامان مملکت از این بدتر نشود به دو دسته نباید رای بدهیم یکی لیبرال‌ها (غرب گراها) و دوم مرفهین که درد جامعه را نمیفهمند، چون در بطن جامعه نیستند.
وی در ادامه تصریح کرد: چرا امروز موفق نیستیم چرا با مشکلات زیادی روبرو هستیم؟ چون توکل بر خدا نیست بر کدخداست فتح خرمشهر فتح سرزمین نبود فتح ارزش‌ها و باور‌های اسلامی بود توکل و توسل کلید پیروزی جوانان همین سرزمین با دست خالی و جان هایشان بود.
وی ادامه داد: اگر دولتی با ایمان و متعهد بر سر کار بیاید با توکل بر خدا و تکیه بر جوانان این مملکت با مقاومت از انقلاب و اسلام دفاع می کند نه با تکیه بر دشمن پوشالی و تو خالی کشور را به خطر بی اندازد.
حجت الاسلام قره چاهی افزود: دولت انقلابی مدیرانی فسادستیز و جهادی دارد این مدیران نگاه به درون کشور دارند نه ملتمس بیرون کشور باشند و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند رهبری که جز مردم و مملکت به فکر هیچکس نیست و فرمود: اگر کشور اسلامی اداره شود مشکلات کمتر و کمتر می‌شود.
وی در ادامه به سوالات و شبهات خواهران حاضر پاسخ داد.
ارسال نظرات