خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

انتخابات پیش روی، نقطه تقابل نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: انتخابات پیش روی، نقطه تقابل نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۲۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: سپاه و نیروی انتظامی همواره در کنار هم به مردم خدمت کرده اند و این خدمات باعث ایجاد روحیه و امید در جامعه شده است.

وی افزود: دشمنان این نظام همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناامید می کند.

او ادامه داد: مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح مردم در انتخابات بسیار مهم است و لذا باید مردم تلاش کنند تا در کنار حضور پر شور در انتخابات، انتخابی صحیح نیز داشته باشند.

سردار دامغانی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت به طور کامل در استان سمنان برقرار است و این نتیجه تلاش و وحدت در بین نیروهای امنیتی استان است.

وی افزود: تاکنون جلسات روشنگری و بصیرتی فراوانی برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده و این کار تا پایان انتخابات ادامه دارد.

سردار حسنی فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان در این دیدار گفت: ناجا و سپاه در تمام عرصه های برای حفاظت و حراست از جمهوری اسلامی همچون سربازی خدمت می کنند و تلاش می کنیم تا منویات رهبری در جامعه اجرایی شوند.

وی افزود: سپاه و ناجا مجموعه واحدی هستند که هدف مشترکی را دنبال می کنند و در استان سمنان وحدت در بین نیروهای مسلح مثال زدنی است.

او با اشاره به برگزار جلسات بصیرت افزایی و روشنگری در سطح استان ادامه داد: در انتخابات پیش روی باید تلاش کنیم تا در کنار مشارکت حداکثری گزینه مناسبی را نیز انتخاب کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار