خبرهای داغ:
در راستای دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گرفت؛
سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قزوین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج کارگری استان قزوین در راستای انتخابات بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛
کد خبر: ۹۳۵۰۵۸۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

 

بنام خدا
ای خدای کریم؛ تو را سپاس که مرا از ظلمت ها رهانیدی و به راه مستقیم هدایت فرمودی تا از میان تمام مکاتب، مکتب شهیدان و شاهدانی را برگزینم که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند و معراج پاک اندیشه اسلامی را هدف گیرم که پیروانش نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

اکنون بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و تنومند شدن این درخت شاهد مایوس شدن دشمنان از هرگونه صدمه به این شجره طیبه هستیم وبه تعبیر قرآن «الیوم یاس الذین کفرو ان دینکم» در این مدت جبهه استکبار  دست به تلاشی همه جانبه ولی مذبوحانه  برای مبارزه با این انقلاب زده  است، از گزینه های نظامی گرفته با تحمیل جنگی 8 ساله  با بیش از 200 هزار شهید و ترور ناجوانمردانه بیش از 17 هزار نفر از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته تا تحریمهای همه جانبه  و فلج کننده ،  و  هزاران دسیسه و کینه توزی همچنان به خباثت خود پا فشاری دارد.

اکنون ما از طرفی در گام دوم انقلاب در پیچی تاریخی قرار داریم که نفحات ظهور را می توان احساس نمود ،  امروز چشم تمام مظلومان و مستضعفان عالم از شرق تا غرب و تمام آزادی‌خواهان جهان به پرچم این انقلاب و سر انگشت ناخدای آن حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) است و شاهد تفسیر آیه
وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین هستند  و از طرف دیگر چشم دشمنان  به 43 سال  "ثم استقاموا " و تحمل مردمی است که از مردمان عصر رسول ا... (ص)بهترند و گفته اند "ربنا الله "

امروز گویی حاج قاسم در بین ماست و ندای حفظ اصول که همانا نظام اسلامی است را در گوش ما می خواند و مصداق بارز تایید نظام اسلامی توسط مردم بامشارکت آگاهانه  و حداکثری در صحنه های عمومی از جمله انتخابات است و مطمئناً  مردم و پیشتازان عرصه صنعت یعنی کارگران ، این میراث داران خون شهدا  با حضور بصیر خود در انتخابات  برگ زرینی از کتاب انقلاب اسلامی را ورق خواهند زد و خواهیم دید جوانان ،این لشگریان حاج قاسم در صف اول حضور در انتخابات خواهند بود  و باری دیگر ترجمانی از اعوذ بالله من الشیطان رجیم را به منصه ظهور خواهند نشاند که  آن مرگ بر استکبار است. آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند است.

آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر است.
مرگ بر امریکاست و همچنین ترجمان آن اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود است. اسرائیل قطعاً ۲۰ سال دیگر را نخواهد دید است. اسرائیل اوهن من بیت العنکبوت است. مرگ بر اسرائیل است.

ما کارگران بسیجی و فرماندهان رده های بسیج کارگری در مقابل ارواح مطهر طیبه شهدا علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و روح مطهر حضرت امام راحل میثاق می بندیم:

1-همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهیم ماند تا آسیبی به مملکت نرسد.

2- در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل نموده و چشم به سر انگشتان ایشان داریم.

3- با استفاده از تمام استعدادهای خدادادی و توانایی خود با آگاهی و بصیرت افزایی در واحدهای صنعتی تلاش می کنیم پرده های تزویر دشمنان برای عدم حضور مردم و کارگران در انتخابات را کنار بزنیم.

4-ضمن لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)که می فرمایند بسیج سیاسی هست اما سیاست زده نیست ،ضمن عدم حمایت از هیچ یک از کاندیداها با جذب حداکثری برای مشارکت همگانی مردم و الاخصوص کارگران در انتخابات تلاش خواهیم کرد و در این راه سر از پا نخواهیم شناخت.
ما زنده برآنیم که آرام نگیریم     موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

خداوندا ؛ این عهدی بود که به فضل تو بر جان و زبانم جاری شد و پایداری بر آن، جز با مدد تو ممکن نخواهد بود .پس به لطف خود، مرا بر این میثاق  ثابت قدم بدار.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان قزوین و فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج کارگری استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها