خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش ۱۶۳ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۳۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
آماده‌باش ۱۶۳ اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدانشیرزاد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا کمیته هماهنگی تامین برق مطمئن برای انتخابات تشکیل و تاکنون سه جلسه هماهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق با ستاد انتخابات استان افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته سناریوی آماده باش اکیپ‌های عملیاتی برق در ۱۱ واحد اجرایی تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در روز انتخابات ۴۲۳ نفر در قالب ۱۶۳ اکیپ و ۱۷۳ دستگاه خودرو در محل‌های شناسایی شده مستقر شده و آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: دو اکیپ خط گرم نیز در این روز آماده‌باش بوده و در صورت ایجاد مشکل بدون قطع برق نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

جمشیدی از تهیه اجناس و کالا‌های ضروری مورد نیاز واحد‌های اجرایی برای سرویس و تعمیرات شبکه خبر داد و افزود: لیست شعب اخذ رأی نیز تهیه شده و بازدید و سرویس شبکه توزیع برق تغذیه کننده شعب اخذ رأی با حضور همکاران انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری نصب ژنراتور در محل‌های حساس به خصوص سالن‌های تجمع آراء، استفاده از همکاران بسیجی و اکیپ‌های حراست برای کنترل و اماکن اداری شرکت در روز انتخابات و هماهنگی برای حضور مسئولین واحد‌های اجرایی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات