خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم با اشاره به یوم الله ۲۸ خرداد اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رآی و انتخاب اصلح، شکست دیگری برای جبهه استکبار جهانی و دشمنان و بدخواهان داخلی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت دهه کرامت، به همت بسیجیان پایگاهها، حوزه های مقاومت، خیرین نیک اندیش و قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم، با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولین نظامی و انتظامی، در سالن مجتمع امام امیرالمومنین ع آن ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم اظهار داشت: 1000 بسته معیشتی به ارزش 3 میلیارد ریال که به همت خیرین گرانقدر، بسیجیان و سپاه ناحیه جهرم، تهیه شده بین جامعه ی هدف هر حوزه مقاومت که از قبل موثرین و نیازمندان محدوده سرزمینی خود را شناسایی کرده اند، توزیع خواهد شد.
 
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 28 خرداد، روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، حضور در پای صندوق های رآی را وظیفه ای همگانی برشمرد.
 
فرمانده سپاه جهرم ضمن یادآوری کید دشمنان داخلی و خارجی برای کم جلوه دادن انتخابات، دومین وظیفه مردم آگاه، بصیر و ولایی را انتخاب فرد اصلح با توجه به ملاکها و معیارهای عنوان شده توسط مقام معظم رهبری عنوان نمود.
 
سرهنگ احمدی جابری در ادامه اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق های رآی و انتخاب اصلح، شکست دیگری برای جبهه استکبار جهانی و دشمنان و بدخواهان داخلی خواهد بود.
 
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی نورزاد مسئول قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 تا کنون بیش از 6 هزار بسته معیشتی، بین اقشار نیازمند توزیع شده است.
 
وی با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی گفت: به همت بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت و خیرین نیک اندیش از ابتدای سال جاری مخصوصا در ماه مبارک رمضان، بسته های معیشتی فراهم و بین اقشار نیازمند، توزیع شده است.
 
مسئول قسمت بسیج سازندگی سپاه جهرم ضمن تقدیر از همدلی و همراهی خیرین گرامی و بسیجیان پایگاهها و حوزه های مقاومت، عنوان داشت: رزمایش کمک های مومنانه به صورت مستمر به مناسبت های مختلف، تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.
 
وی در پایان از کسانی که توانایی مالی دارند، دعوت نمود تا با شرکت در این امور خداپسندانه و اهداء نذورات خود به پایگاهها و حوزه های مقاومت، مشکلی از مشکلات خانواده های نیازمند را رفع کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها