اپلیکیشن «شعبه‌یاب» مخصوص سیستم عامل اندروید خدمات متنوعی را به شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نرم‌افزار موبایلی «شعبه‌یاب» مخصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از سوی وزارت کشور برای سهولت کار مردم تولید شده و خدمات متنوعی را به کاربران سیستم عامل اندروید ارائه می‌دهد.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن روی تلفن همراه خود به خدماتی نظیر یافتن نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی نسبت به موقعیت خودشان، نام و کد انتخاباتی نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیام‌های ستاد انتخابات کشور و پس از پایان مهلت قانونی انتخابات نتیجه اولیه و نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشاهده کنند.

این اپلیکیشن بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند دارنده سیستم عامل اندروید قابل دانلود و نصب است. کاربران این سیستم عامل می‌توانند از این طریق اپلیکیشن «شعبه‌یاب» را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب و سپس از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

کاربران با یافتن نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی به محل سکونت خود دیگر نیازی نخواهد داشت مسافت طولانی را برای یافتن حوزه‌های انخاباتی طی و آراء خود را به صندوق بیندازند. هم‌چنین به دلیل شلوغ شدن صف‌های رأی‌گیری در ساعت‌های پایانی فرایند انتخابات، این اپلیکیشن می‌تواند کمک بزرگی به هرچه راحت‌تر و کوتاه‌تر شدن نحوه شرکت در انتخابات کند.

دانلود اپلیکشین «شعبه یاب»

ارسال نظرات