مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: مردم با شرکت در انتخابات می توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

  به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام‌ محمد مصطفی زاده امروز در جمع فرهنگیان بسیجی این شهرستان، ضمن سخنانی با توضیح ارکان انقلاب های مردمی و کودتایی، افزود: تمامی انقلاب ها به غیر از انقلاب های کودتایی دارای سه رکن هستند.

وی ادامه داد: رکن اول در انقلاب های مردمی مکتب یا ایدئولوژی است و رکن دوم رهبری است، با ویژگی های خاصی که خداوند منان در قران آنان را ذکر کرده است، که حضرت امام خمینی(ره) و نایب بر حقش امام‌خامنه ای (مد ظله العالی) کاملا دارای این ویژگی ها هستند.

وی سومین شاخصه و رکن این انقلاب را مردم دانست و گفت: مردمی که  تنها با گذشت ۴۳روز پس از انقلاب با حضور خود جمهوری اسلامی را انتخاب نمودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان مردم را پایه و اساس تمام حرکت ها  دانست و تصریح کرد: هر گاه در این انقلاب انتخاباتی برگزار شده شاهد حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای بودیم.

مصطفی زاده اظهار داشت: انتخابات در انقلاب اسلامی بسیار بحث گسترده ای است و همه ارکان نظام در همه حوزه های مدیریتی بر اساس رای مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می شوند و این نشان از حساسیت و مهم بودن این مهم در سرنوشت مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات