فرمانده سپاه میانه:

انتخابات مهم ترین دغدغه مردم است

تبریز- فرمانده سپاه میانه، بحث انتخابات را مهمترین دغدغه و بحث اصلی مردم جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۲۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

انتخابات مهم ترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین توزیع 1500 بسته معیشتی در بین نیازمندان، در جمع مسئولان و خیرین میانه، گفت: دغدغه مندی مردم برای حضوری گسترده و انتخابی اصلح، نشان از شعور سیاسی بالای مردم است که بسیار فراتر از درک دشمن است.

وی با بیان اینکه مردم ما همواره پشتیبان انقلاب بوده و در حساس ترین برهه ها با وجود تمامی مشکلات، صحنه را خالی نکرده و دشمن را مایوس کرده اند، یادآور شد: علیرغم اینکه دشمن تمام توان خود را بکار گرفته است تا با برجسته سازی مشکلات، حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند ولی مردم ما به پیروی از منویات رهبری همواره در صحنه ها حاضر بوده و امروز این حضور را یک جهاد تلقی می کنند.

محمدی بر آگاه سازی یکدیگر و دعوت چهره به چهره اطرافیان و آشنایان جهت بالا بردن درصد حضور مردم، حضور و دعوت  به مشارکت حداکثری را یک تکلیف عینی دانسته و سعادت دنیوی و اخروی جامعه را در گرو حرکت در مسیر خواسته های ولی فقیه جامعه دانست.

وی افزود: امروز حضور در پای صندوقهای رای، قدم گذاشتن در جای پای شهدا بوده و مشت محکمی بر دهان استکبار، یاوه گویان و مخالفان نظام و انقلاب خواهد بود.

   بمناسبت گرامیداشت ایام دهه کرامت، 1500 بسته معیشتی به ارزش بیش از شش میلیارد ریال به همت سپاه میانه و با کمک خیرین و ادارات در بین نیازمندان و متضررین از بیماری کرونا توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها