معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

کمک ۶۳ میلیاردی به نیازمندان/ توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در دهه کرامت

ساری-معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تداوم کمک مومنانه در سال جاری خبرداد و گفت: تا به امروز سه مرحله کمک مومنانه در مازندران برگزار شد که مجموعا بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۸۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
کمک ۶۳ میلیاردی مازندرانی به نیازمندان/ توزیع۳۰ هزار بسته معیشتی در دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین نهضت کمک‌های مومنانه به مناسبت دهه کرامت به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با مشارکت همدلانه نهاد‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی استان با حضور سردار برسلانی فرمانده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا و سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی در سراسر استان بعد  در قدمگاه شهدای مدافع حرم مازندران، لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.
 
کمک ۶۳ میلیاردی مازندرانی به نیازمندان/ توزیع۳۰ هزار بسته معیشتی در دهه کرامت
 سرهنگ عسگر مجیدی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن تبریک دهه کرامت و با قدردانی از خیرین ومسئولین دلسوزی، از اهدای ۳۰ هزار بسته معیشتی، به نیازمندان خبر داد و گفت: در سال گذشته با همت بسیجیان و پاسداران پنج مرحله کمک برگزار که مجموعا ۴۶۰ میلیارد تومان کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از تداوم کمک مومنانه در سال جاری هم خبرداد و گفت: تا به امروز سه مرحله کمک مومنانه در مازندران برگزار شد که مجموعا بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

سرهنگ مجیدی در ادامه با باین اینکه صحنه‌ای زیبایی از همدلی در کشور رقم خودره است، افزود: کمک‌های مومنانه تا پایان کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها