در بیانیه بسیج عشایری سپاه الغدیر استان یزد آمده است:
سرهنگ دهقان در بیانیه ای حضور حداکثری عشایر استان را در انتخابات 1400 را اعلام داشت...
کد خبر: ۹۳۵۰۸۸۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "دهقان" مسئول بسیج عشایری سپاه الغدیر استان یزد در آستانه برگزاری انتخابات 1400 در بیانیه ای در خصوص حضور طوایف لومهدی، قرایی، توتکی، عطاخانی با تاسی از راه و مکتب حاج قاسم که او را از افتخارات عشایر می دانیم گفت:  در 28 خردادماه 1400، حضور حماسی و دشمن شکن خواهند داشت.
در نگاه امام امت، عشایر کشور در زمره ذخایر ملت تلقی شده اند. نگاه مثبت و مهربانانه امام راحل به عشایر با توجه به آگاهی از عملکرد آنان در جریان تاریخ معاصر به عنوان تکیه گاه محکم دین ، روحانیت و ایران باعث شده بود که در موارد متعددی به نقش آنان در مبارزه با بیگانگان و حفظ حدود و ثغور مرزهای ایران اشاره نمایند. در امتداد همین نگاه نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله )
شرکت در انتخابات حق همه است و هم تکلیف، چراکه لیله‌القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال از سرنوشت کشور و فرصتی برای تجدید قوای نظام و نماد وحدت و همدلی و همبستگی ملّت و موجب حفظ آرمان‌های انقلاب و کند شدن حربه دشمن است.
صداقت، شجاعت، اخلاق، ايمان و استقامت عشایر را از مهم ترین ویژگی های آنان برشمارد ودفاع از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را وظيفه يكايك عشاير مؤمن كشورمان خواندند و تأکيد كردند كه آنها بايد اين وظيفه را با قدرت به انجام رسانند عشایر غیور کشور و به ویژه عشایر استان یزد با درک ضرورت ها و موقعیت شناسی،حمایت تمام قد از نظام اسلامی را در کلام و سیره نظری و عملی امامین انقلاب جستجو می نمایند و باور دارند انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است که مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود.و به قول مولا و رهبر عزیز تر از جانمان انتخابات یک امکان برای ملت است. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.
شور انقلابی مردم را نشان می دهد وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود.
هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود. علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.
بر همین اساس عشایر سلحشور استان یزد اعم از لومهدی ، قرایی ، توتکی ، عطاخانی با تاسی از راه و مکتب حاج قاسم که او را از افتخارات عشایر می دانیم در 28 خردادماه 1400 میدان انتخابات امروز را میدان رزم و جهاد دانست و افزود: ما مرد میدان هستیم چون می‌دانیم که اگر نیاییم و میدان را خالی کنیم، بدخواهان می‌آیند و میدان را پُر می‌کنند و آینده‌ای سیاه‌تر از امروز را برای کشور رقم می‌زنند.
حضور حماسی و دشمن شکن در انتخابات ریاست جهموری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر سیلی محکم دیگری به صورت استکبار جهانی خواهد نواخت و با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر مشی و شیوه ی امامین انقلاب و فردی در تراز مکتب حاج قاسم عزیز اقدام نموده و جریان پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی را مبتنی بر بیانیه گام دوم پر قدرت تر و پر انگیزه تر از گذشته طی خواهد نمود.
ارسال نظرات