فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :ایجاد و القای فضای نا امیدی و انفعال در کشور از اهداف همیشگی دشمنان ماست.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

سرداراباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان اظهارداشت :اکنون در آستانه مهمترین رویداد سیاسی کشور عزیزمان و ورود به مرحله دیگری از رشد و تحول همه‌جانبه سرزمین ایران و انتخاب دولت و شوراهای اسلامی آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام می داریم.

وی تصریح کرد :انتخابات مظهر جمهوریت نظام و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم است و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توسط مسئولان منتخب مردم تعیین و اجرا می شود، لذا حضور در انتخابات و دقت ما در انتخاب بی گمان بر زندگی همه و حتی نسل های بعد تاثیر گذار است.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان افزود :ایجاد و القای فضای نا امیدی و انفعال در کشور از اهداف شوم همیشگی دشمنان ماست و تغییر در وضعیت موجود برای رفع مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب جز با حرکت و مشارکت مردم امکان‌پذیر نخواهد بود و در این موقعیت حساس، وظیفه همگان انتخاب فرد اصلح در مدیریت کلان کشور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در مدیریت محلی است.

سردار سالاری خاطرنشان کرد :کشور عزیز ما دارای ظرفیت های بزرگی است که با مدیریت صحیح و تکیه بر منابع و نیروهای داخلی می توان به پیشرفت های بزرگی رسید که پیش زمینه این رویداد، انتخاب افراد صالح در اداره کشور است که این مهم با حضور و انتخاب آگاهانه در عرصه انتخابات تحقق می یابد.

سالاری ادامه داد:ملت ایران پس از گذشت 42سال از انقلاب اسلامی انتخابات زیادی را تجربه کرده اند و توجه به صداقت، توان، عملکرد و برنامه های نامزدهای انتخابات می تواند در فضای ناشی از تبلیغات، هیجانات و وعده های انتخاباتی ما را در انتخاب افراد شایسته کمک کند.

 

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام یاد آورشد :بار دیگر با دعوت از همه قشرهای مردم برای ایجاد حماسه حضور در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، بر این باور هستیم که مشارکت حداکثری و دقت در انتخاب، پاسداشت خون شهدای عزیز و کیان مقدس ایران اسلامی است و هر برگ رای ما کشور را در مقابل هجمه دشمنان ایمن خواهد کرد.

ارسال نظرات